הדרכות מקצועיות PRO

תיקון צבע נקודתי לרכב: כך תעשו זאת בעצמכם

פעמים רבות תיקוני צבע קטנים יעשו את ההבדל הגדול ובכוחם להשפיע על הנראות של המכונית. מעוניינים לעשות זאת בעצמכם ולחסוך את הביקור במוסך? תוכלו לעשות זאת בעזרת המוצרים הבאים.
צבע לרכב

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

פעמים רבות תיקוני וחידושי צבע קטנים יעשו את ההבדל הגדול ובכוחם להשפיע על הנראות של המכונית. מעוניינים לבצע את תיקוני הצבע הנקודתיים ברכב שלכם בעצמכם ולחסוך את המחיר הגבוה שמביא עמו הביקור במוסך? כך תוכלו לתקן שריטות, שפשופים, או לחדש צבע דהוי, בעזרת מוצרי הספריי של אלרם, עליהם מיד נרחיב.

 

לא אחת אנחנו רואים מכוניות חדשות אשר שריטה קטנה ובולטת מעיבה על המראה שלהן. זה אומנם מתסכל ומציק, אולם גם יש לכך פתרון והוא אינו דורש מכם לזרוק כסף. למעשה אינכם כלל צריכים לבקר במוסך במקרים רבים, אלא לטפל בבעיה בכוחות עצמכם, בעזרתם של מוצרים ופתרונות ייעודיים. ספריי פילר פריימר למשל ייתן מענה לכזו בעיה בדיוק בהיותו גם צבע יסוד וגם חומר מילוי במוצר אחד. הוא ניתן לשיוף, ממלא סדקים, חריצים ושריטות בפח הרכב, משפר את גימור הצבע העליון ומיועד לשימוש על מתכת, פיברגלס או עץ. על מנת להקל עליכם את המלאכה וכדי לאפשר לכם לבצע עבודה טובה ללא הצורך באיש מקצוע מיומן הספריי מעוצב עם פיה נוחה המאפשרת לרסס מכל זווית אפשרית

 

אל תאמרו: "לי זה לא יקרה"

 

הואיל ומכוניות נמצאות בחוץ הן חשופות לשמש ולפגעי מזג אוויר, זאת לצד התנועה המתמדת שלהן אשר מזמנת גם לא פעם חיכוכים ונזקים כמו שריטות, סדקים, דהייה וקילוף של הצבע ועוד. על ידי מוצרים שתפקידם להגן על הרכב שלכם תוכלו לשמר את החלקים השונים ולהאריך את חייהם. בין המוצרים בקטגוריית ספריי צבע לרכב תמצאו: ספריי ציפוי הגנה לארגזי רכב, ספריי מגן תחתון לרכב, ספריי לחום גבוה ועוד. בעת בחירת הספריי חשוב כי תהיה מידת התאמה בין הצבע לבין ייעודו, ועמידה של הצבע בתווי תקן של איכות ובטיחות.

 

לחדש, לחדש, לחדש

 

לא פעם תיקוני צבע קלים ונקודתיים הם כל מה שנדרש לשיפור מראה המכונית ולכן מוצרי החברה מאפשרים לבעלי רכב לשמור עליהם "חדשים מהשקית" או במקרים אחרים להחזיר עטרה ליושנה על ידי אמצעים פשוטים. אם הצבע דהה, או שברצונכם לשנות את מראה הרכב לרשותכם מגוון מוצרים שיעזרו לכם לעשות זאת בקלות. לפניכם סקירה קצרה של כמה מהמוצרים שלנו לתיקון וחידוש צבע הרכב.

 

ספריי מגן תחתון לרכב

 

ספריי מגן תחתון לרכב

מכירים את התרחיש הבא? נסעתם בדרך חתחתים ולפתע נכנסתם לבור או עליתם על אבן באופן לא צפוי, כולנו מכירים את רעש ה"בום" שנלווה לכך ועמו החשש שמא פגענו בגחון. אז מה עושים? במקרה זה ספריי מגן תחתון לרכב יהיה הפתרון המתאים. מדובר בספריי מקצועי להגנת גחון והוא עושה זאת על ידי שכבת פלסטיק קשיחה המתייבשת תוך עשר דקות בלבד. בעזרת הספריי תוכלו למנוע היווצרות של חלודה, מלח וכימיקליים וכן פגיעות אבנים.

 

בעת ביצוע הצביעה עם ספריי המגן התחתון, יש להימנע מריסוס בתנאי רוח ואבק ולעשות זאת במקום פתוח ומאוורר, בטמפרטורה מעל 10 מעלות צלזיוס ולחות יחסית מתחת ל-85%, זאת על מנת להגיע לייבוש מקסימלי. לפני תחילת ריסוס הצבע, נסיר חלודה ולכלוכים נוספים מהשטח המיועד לציפוי, שאמור להישאר יבש ונקי טרם הצביעה. כמו כן, הגנו על אזורים שאינם מיועדים לצביעה. יש לשקשק את המכל לפני הצביעה ולרסס במרחק של כ-30 סנטימטרים בתנועות יציבות. על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, מומלץ לבצע זאת בשתי שכבות ולהמתין לפחות 2 דקות בין צביעה לצביעה. לאחר מכן, יש לייבש את מקום הצביעה לפחות כשעה.

 

ספריי צבע לקליפר

 

ספריי קליפר

 

אנשים רבים חולמים לנהוג ברכב ספורטיבי אולם ידם אינה משגת. למרבה המזל אינכם צריכים לבצע שדרוגים במוסך לשם כך או להחליף את הרכב כאשר יש לכם אפשרות אחרת, הדוגלת בשיטת עשו זאת בעצמכם. בעזרת ספריי הצבע ניתן לצבוע את דסקיות הברקס, להתאים אישית את עיצוב לוחיות הבלמים ברכב וליהנות מעמידות גבוהה וממראה חדשני. כמו כן באפשרותכם לשדרג את המראה הסופי בעזרת ספריי סימון ובעזרתו ליצור תיחום וגבולות בצורה מדויקת להשגת איזה מראה שרק תרצו.

 

לפני השימוש בספריי הקליפר, עליכם לעשות מספר הכנות. בשלב הראשון נקו את הבלמים והסירו שמן, גריז וחלודה מהשטח אותו אתם מעוניינים לצבוע ולחדש. לאחר מכן, טלטלו את מכל הצבע למשך דקה ורססו במרחק 30 סנטימטרים מהמשטח בתנועות יציבות, תוך ניגוב נזילות וטפטופים. יש ליישם שלוש שכבות ולהמתין כ-5 דקות בין שכבה לשכבה. אחרי יממה, לחזור על הצביעה שוב.

 

ספריי פריימר עמיד בחום גבוה

ספריי פריימר לחום 1100

 

דהייה ושחיקה של צבע המתכות ברכב עלולה להיגרם ככל שעובר הזמן ובעקבות פגעי מזג האוויר. אולם במקום ללכת אל מוסך המתמחה בצבע ופחחות, תוכלו לשנות את המצב ולשפר את הנראות הכללית של הרכב בנוחות של הבית שלכם. איך? בעזרת ספריי פריימר לרכב שעמיד בחום גבוה.

 

החומר של ספריי הפריימר נצמד למתכת חשופה ועוזר ליצירת משטח חלק לפני צביעה עם צבע עליון. ספריי הפריימר עמיד לחום של עד כ-1100 מעלות צלזיוס, והינו מצויין למנועים ולחלקי רכב מתכתיים נוספים, אשר מגיעים לחום גבוה מאוד במהלך הנסיעה. במהלך השימוש בספריי על משטח המתכת, יש ליישם לפחות שתי שכבות צבע ולאחר מכן לייבש לפחות כשעה.

 

ספריי ציפוי גומי מתקלף

ספריי הציפוי לגומי מתקלף מיועד לקישוט, שיפור ושימור חלקים ברכב כמו מכסה המנוע, מסגרות הרכב, גלגלי הרכב. ספריי הציפוי נצמד גם למכות ולזכוכית.

 

צפו במדריך המלא עם הוראות השימוש לספריי:

 

באלרם לא מתפשרים על איכות

כאשר אתם רוכשים מוצרי צבע ואביזרים לצביעה אתם יכולים להיות בטוחים כי באלרם כל המוצרים עומדים בתקני האיכות המחייבים והמחמירים ביותר. יועצי החברה ישמחו לייעץ לכם ולסייע לכם לבחור במוצרים המתאימים ביותר להשגת התוצאה הרצויה ולקבל את המענה לצרכים ולדרישות שלכם.

אנו באלרם מזמינים אתכם להכיר את המוצרים השונים והמגוונים של החברה לרבות אלה המיועדים לצביעת רכב. לפרטים נוספים ולהתאמת הצבע הנכון לשימוש צרו איתנו קשר או מלאו את פרטיכם בטופס ונשמח לעמוד לרשותכם.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם