הדרכות מקצועיות PRO

מהם חומרי האיטום האיכותיים ביותר?

אילו חומרי איטום קיימים? למה הם משמשים? כיצד ניתן לבחור בחומר הנכון אם וכאשר רוצים לבצע עבודת איטום לבד? ואילו חומרים נחשבים לאיכותיים ביותר?
חומרי איטום

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

בחירת חומרי איטום יכולה להתגלות כמשימה מעט מאתגרת במיוחד בשל העובדה שקיימים סוגים שונים של חומרים ושכל חברה יוצאת בהצהרה שחומריה הם הטובים ביותר למלאכה. מנגד הצרכנים שואפים "לצאת בזול" וליהנות מהעסקה המשתלמת ביותר. לכן על מנת לעשות קצת סדר בדברים, ריכזנו עבורכם כמה שמות של מוצרי איטום איכותיים.

 

חומרי איטום לשיקום בטון

 

אם ברצונכם לשקם בטון שנסדק תוכלו לעשות זאת בעזרת חומרי איטום ייעודיים. מה חשוב לבדוק? כי החומר בו הנכם עושים שימוש אינו מתכווץ, מגלה עמידות גבוהה ועומד בכל התקנים. באלרם ניתן למצוא כמה מוצרים איכותיים על בסיס צמנט למטרה זו לרבות פריימר לבטון, פרוסיל, מגהגראוט 100 ומגהקריט לשיקום בטון.

 

אטימת נזילות ומשטחים לחים

 

חומרי איטום צמנטי יהיו מעולים למטרה זו שכן הם מתקשים עם המגע במים, מתייבשים במהרה ומגלים עמידות ללחות ורטיבות. בין המוצרים של אלרם ניתן לעשות שימוש באקווה פיקס לאיטום פריצות מים, אקווה מט פלקס לאיטום משטחי בטון ו- R38 חומר בעל נוסחה ייחודית שמאפשר לאטום נזילות גם מתחת למים.

 

 

חומר איטום לגגות

 

אם ברצונכם לאטום את הגג רגע לפני החורף תוכלו לעשות זאת עם מריס 250. מדובר בחומר איטום פוליאוריתני לאיטום מקצועי במקרים של מים עומדים. חומר זה עמיד בפני מים ותנאי מזג אוויר קשים. מלבד איטום גגות הוא מתאים גם למרפסות, מרזבים, חדרי אמבטיה ומרתפים.

 

 

 

משחות ביטומניות

 

משחות ביטומניות משמשות בתעשייה כתחליף לזפת. בעזרתן ניתן לאטום גגות, חדרים, לעשות בידוד ועוד. מלבד משחות חומר הביטומן מגיע גם ביריעות ותרסיסים וזאת על מנת להתאים אותו למשימות איטום שונות. מריס 670 או משחת בורניט סטנדרט או להתזה נחשבות למשחות איכותיות בתחום.

 

 

מסטיקים לאיטום

 

כמשתמע משמם, מסטיקים לאיטום אלו הם חומרים אלסטיים אשר נדמים כמסטיק ובעלי כושר אטימה מעולה. ניתן להדביק עמם חומרים רבים החל בבטון, דרך עץ ועד זכוכית ואלומיניום ולא פעם גם ניתן לצבוע אותם. אחד המוצרים האיכותיים הוא טורבו טאק המאפשר התקנת אביזרים כבדים ללא תמיכה ועבודה על משטחים רטובים.

 

 

איטום קירות חיצוניים

 

 

אקדחי סיליקון

 

אקדחי סיליקון הנם מאוד פופולריים והם משמשים להדבקה ואיטום. בעזרתם ניתן לבצע עבודה מדויקת, זאת בהנחה שהשקעתם באקדח סיליקון איכותי. אקדח איכותי גם ישמש אתכם באופן רב פעמי ולכן מדובר בהשקעה משתלמת.

 

איטום אלומיניום

 

על מנת שהאיטום יהיה כמה שיותר יעיל ועמיד יש להתאים אותו לחומר אותו ברצונכם לאטום. לכן כאשר מדובר באיטום אלומיניום יש לבחור חומר ייעודי. מלבד סיליקון או מסטיק לאיטום, ניתן לאטום אלומיניום גם עם סרט מיוחד שנקרא בוטילי ולו גומי מצד אחד וציפוי אלומיניום בצד השני.

 

 

 

סילרים

 

סילרים משמשים בעיקר כשכבת הגנה לריצוף וקרמיקה בבית, לרבות למשטחים רגישים לכתמים ובלאי. בשוק ישנם סוגים שונים של סילרים אולם הצוות המקצועי של אלרם עשה עבורכם עבודת סינון איכותית תוך שבחר להציג את האפשרויות הטובות ביותר. באלרם תוכלו לרכוש סילרים של חברת מריס, סילר X ועוד.

 

 

סילרים

 

עוגנים כימיים

 

עוגן כימי הוא למעשה דבק אפוקסי המשמש לעגון רכיבי מתכת בתוך משטחים. מדובר בחומר אשר מתייבש מהר וקל ליישום. באלרם אנו מעמידים לרשותכם מבחר עוגנים כימיים לעמידה בכל סוגי הלחצים וכן אקדח לעוגן כימי שיקל על העבודה.

 

ציפויים לרצפות

 

ציפויים לרצפות דוגמת צבע לרצפות מתאימים לשימושים שונים ולמעשה הופכים את הרצפה לכמה שיותר עמידה בפני מים, בלאי ונזקים. תחת קטגוריה זו ניתן למצוא סוגים שונים של ציפויים למשטחים אשר סופגים הרבה מים ולחות כמו בטון, עץ ועוד.

קצף פוליאוריתן

 

בענף הבניה נעשה שימוש רב בקצף פוליאוריתן למטרות בנייה, תיקונים, יצירת בידוד תרמי ואיטום. חומר איטום זה מתמצק בעזרת הלחות שבאוויר והנו מעולה לבידוד ומילוי חומרים

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם