עשה זאת בעצמך DIY

איך לחדש מטבח פורמייקה?

כיום אחד הטרנדים היותר אופנתיים הוא חידוש מטבחים ישנים. מלבד העובדה שזהו טרנד לוהט, זהו גם מהלך אקולוגי וחסכוני אשר יכול להוביל לתוצאות עליהן לא חלמתם. אז אם מטבח הפורמייקה המיושן שלכם זקוק למעט ריענון, הנה כל הסיבות להחיות אותו באמצעות הצבע המתאים.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

די לפורמייקה! הגיע הזמן לרענן ולהתרענן

 

 

 

 

למרבה השמחה גם אם לפני עשור בחרתם בצבע שכיום כבר אינו רלוונטי לארונות המטבח, זו אינה חתונה קתולית: באמצעות הצבעים הנכונים תוכלו לחדש פורמייקה ומיני ציפויים אחרים, לאוורר את ההרגשה הכללית, להכניס חיים ולשוות למטבח מראה אופנתי, ייחודי ושיקי, ממש כאילו יצא הרגע מנגריית בוטיק יוקרתית.

 

עשו זאת בעצמכם או חפשו בעל מקצוע בתחום?

 

כאשר חושבים על צביעת פורמייקה לא כולם יעזו להרים את הכפפה ולקחת את האחריות על עצמם. לעיתים נדמה כי בעל מקצוע יהיה התשובה הנכונה והמתבקשת כאשר שואפים לתוצאה איכותית ולרמה גבוהה של צביעה. כמו כן כאשר ברצונכם ליישם טכניקת צביעה מיוחדת, איש מקצוע מיומן יכול לספק את המענה המושלם. אולם לא פעם ובעזרת הצבע הנכון, תוכלו לוותר על שירותיו של בעל מקצוע ולעשות זאת בעצמכם. צבע גיר שאבי שיק Chalked paint מבית Rustoleum הוא הדרך המושלמת להשיג גימור משופשף או עתיק בשכבה אחת או שתיים וללא הצורך בעבודת הכנה מוקדמת, כך שהמטבח שלכם יוכל להתעורר לחיים בכמה צעדים פשוטים.

 

היתרון: התאמה אישית לאופייה של המשפחה

בשנים האחרונות הצבעוניות חזרה לאופנה בחדר המרכזי בכל בית. אם עד לא מזמן ציפוי העץ היה שכיח בכל מטבח, כיום צביעת הארונות היא המילה החדשה וניתן לראות מטבחים בשילובים מעניינים של צבעים, מלבד הצבע הלבן. גוונים כמו אפרפר, מנטה, צהבהב, ואפילו טורקיז הולכים וצוברים תאוצה ומכניסים מודרניות למטבח הישן. זאת לצד טכניקות צביעה שונות ומיוחדות כמו למשל מראה וינטג’ מיושן או שילוב של שני צבעים שונים לארונות התחתונים וליחידה העילית. ההתאמה האישית לאופייה של המשפחה הופכת את המטבח ליצירה ייחודית, אין מדובר בעוד מוצר שיצא מפס ייצור המוני, כי אם בעיצוב מקורי שלא רואים בכל בית.

 

באיזה צבע משתמשים לצביעת פורמייקה?

ועכשיו משהבנו כי עולם שלם של אפשרויות מחכה לנו אם רק נרכוש פחית צבע ומברשת איכותית, זה הזמן להבין איזהו הצבע לו אנו זקוקים. למרות שמדובר בציפוי עץ, אין לצבוע פורמייקה בצבע עץ רגיל, שכן בחירה מסוג זו תדרוש מכם המון עבודה. יהיה עליכם לנקות את הארונות ביסודיות מלכלוך ושומן וללטש אותם היטב כדי להסיר לכה וצבע קודמים. לאחר מכן יהיה עליכם ליישם פריימר או צבע יסוד כדי להבטיח שהצבע בו בחרתם יייצמד כמו שצריך. כמו כן קחו בחשבון שיהיה עליכם ליישם כמה שכבות של צבע כדי להשיג את הכיסוי אותו אתם רוצים. לכן כדאי להקדים תרופה למכה ולבחור בצבע ייעודי לצביעת פורמייקה וכך לחסוך מעצמכם את רוב, אם לא את כל השלבים האמורים.

 

הדרך הטובה ביותר לצביעת ארונות מטבח מפורמייקה

צבע גיר שאבי שיק Chalked paint מבית Rustoleum הוא הבחירה המושלמת לצביעת ארונות פורמייקה. בעזרתו תוכלו להשיג מראה רך וקטיפתי בקלות וללא הרבה מאמצים. כדי ליישם את הצבע אינכם צריכים לנקות את הארונות, לשייף אותם או ליישם שכבת פריימר. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הגוון הרצוי ולמרוח שכבה אחת או שתיים להשגת המראה הרצוי. לסיכום: בעזרת צבע גיר שאבי שיק כל ארון פורמייקה יוכל להתעורר לחיים בקלות ובמהירות, גם ללא ניסיון מקצועי!

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם