הדרכות מקצועיות PRO

אקדחי סיליקון – מה ואיך לבחור?

אקדח סיליקון משמש אותנו לביצוע פעולות רבות ומגוונות ועם זאת קיים מבחר לא קטן לשימושים שונים ובאיכויות שונות. אז מה ואיך לבחור?

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

בבית ובין היתר משמשים לאיטום צינורות ואלמנטים אחרים – הסיליקון נחשב כיעיל לשימוש עם כל חומרי הגלם, לתיקון נזילות קטנות, לסתימה של מרווחים ברצפות ויש לו עוד מגוון רחב במיוחד של שימושים. באמצעות האקדח אליו מתחברת שפופרת הסיליקון, ניתן לשלוט בצורה טובה ואיכותית בכמות החומר ולדייק בכיסוי השטחים אשר אמורים להיות מרוחים בסיליקון – כמובן, שבכדי להשיג מטרה זו, צריך לדעת איך להשתמש במוצר בצורה נכונה.

כל מי שתר אחר אקדחי סיליקון, עתיד לגלות שהאפשרויות אשר מוצעות עבורו הן רבות וכוללות בין היתר: אקדחי סיליקון פשוטים ובסיסיים יותר, אקדחי סיליקון עם סוללות, אקדחים נטענים ואקדחים המיועדים באופן פרטני עבור מטרה מסוימת.בהתאם לסוגים הרבים של אקדחי הסיליקון גם טווח המחירים של המוצר הינו רחב במיוחד – עלות של אקדח סיליקון יכולה להתחיל מעשרות בודדות של שקלים ולהגיע למאות שקלים ויותר לאקדח משוכלל אשר ישמש אתכם שנים רבות.כך יוצא, שבעת בחירת אקדח סיליקון, קיימת חשיבות גבוהה להבין את הצרכים והדרישות מהאקדח ולבצע בחירה מושכלת ונבונה במוצר המתאים ביותר.

 

איך להשתמש באקדח סיליקון?

 

אנשים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים על בסיס קבוע עם שברים ותקלות באקדחי הסיליקון, בעקבות שימוש לא נכון במוצר.
החדשות הטובות עבור אותם אנשים הן ששימוש נכון באקדח ימנע מהתקלות הללו להוות את נחלתם והם יוכלו להשתמש במוצר למשך תקופת זמן ארוכה.
סדר פעולות השימוש הנכון באקדח הסיליקון הן:

לחיצה על התפסן ומשיכה של ידית האקדח כלפי חוץ.

חיתוך עדין ומדויק של קצה השפופרת באמצעות סכין יפנית.

הרכבה של פיית המוצר אל מיקומה המתאים בשפופרת.

הכנסת השפופרת לאקדח.

לחיצה על ההדק של אקדח הסיליקון.

 

סוגים שונים של אקדחי סיליקון


אלרם מציעים עבורכם סוגים שונים של אקדחי סיליקון אשר מתאפיינים בתכונות שונות ומיועדים למגוון רחב של מטרות. בין המוצרים המובילים:

אקדח שרוולים – אקדח בעל פטנט ייחודי אשר נועד למנוע מצב של נזילה.
אקדח שרוול פנאומטי – אקדח איכותי וחדשני.
אקדח שילטון – אקדח מקצועי וחזק במיוחד אשר מיועד לתרמילי סיליקון.
אקדח שילטון פנאומטי – אקדח חזק ומקצועי לתרמילי סיליקון המאפשר לשלוט באופן מלא בוויסות החומר.

כמובן שלכל אקדח יש את השימושים הפרטניים עבורם הוא מתאים ומיועד, כך שכל אחד אשר תר אחר אקדחי סיליקון יוכל לקבל את המענה הטוב ביותר על הדרישות והצרכים שלו מאותו המוצר.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם