הדרכות מקצועיות PRO

בחירת מברשות לצביעת ביתכם

מתכננים לצבוע את ביתכם במו ידיכם? יש לנו את כל סוגי המברשות והרולרים, אשר יאפשרו לכם לבצע צביעה חלקה בגימור מלוטש ומוקפד עד דק. תחת קורת גג וירטואלית אחת ריכזנו עבורכם, לקוחות קיימים ופוטנציאליים, את כל סוגי האמצעים שאתם עשויים להיזקק להם בצביעת הבית.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

מברשות ורולרים מסוגים שונים יקלו עליכם לצבוע את קירות הבית למשעי, כאשר החזות המוגמרת של הקיר תיראה כאילו נצבעה על ידי צבעי מקצועי. אין ספק כי לטיב הצבע ואיכותו בכלל ולהתאמתו לסוג הקיר בפרט השפעה לא פחות חשובה על התוצר הסופי והמוגמר של הקיר לאחר הצביעה, אבל יש חשיבות רבה גם לבחירה נכונה של סוגי המברשות והרולרים.

 

על מנת להבטיח איכות צביעה נכונה יש לבחור באופן מושכל את אמצעי הצביעה המיטבי – רולר או מברשת. הניסיון מוכיח, כי על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר יש לעשות שימוש משולב בין השניים.

מברשת עדיפה לעבודות צבע קטנות כמו גם לצביעת קצוות ופינות. על מנת לבצע גימור מוקפד ומלוטש, שישווה לקיר הצבוע חזות חלקה ואחידה, מומלץ לעבור עם רולר אחרי המברשת.

 

סוגי מברשות ורולרים

 

לבחירה בסוג המברשת ובגודלה עשויה להיות השפעה מכרעת על איכות הצביעה. קיים מגוון מברשות – רכות, קשות, בעלי דרגת צפיפות משתנה, עשויות משיער טבעי או סינתטי.  מברשת השיער הטבעי משמשת לצביעת צבעים או לכה על בסיס שמן בעוד המברשות  הסינתטיות משמשות לצביעת צבעים ולכות על בסיס מים.

 

באתר מוצע מבחר עשיר של מברשות ורולרים ובהם, בין השאר: מברשת Blade ; מברשת שיער טבעי לכל סוגי הצבע; מברשת צבע שיער סינתטי; פד צביעה מקצועי; רולר לצבעים על בסיס מים; רולר שיער קצר עמיד בטינר; חיפושית צבע וסוגים אחדים של מוטות הארכה עשויים חומרים שונים, שבאמצעותם ניתן לצבוע מקומות גבוהים בדיוק ובאיכות מרביים.

 

צביעה נכונה ויעילה מתבצעת על ידי החזקת המברשת בזווית של 45 מעלות, כאשר שליש בלבד מהמברשת נטבל בתוך הצבע. הצביעה אמורה להיעשות על ידי תנועות ארוכות וחלקות. יש להקפיד על כך שלא ייווצרו גושים בקצות המשטח ולהימנע מטפטופים עליו.

 

רולרים יכולים להיות עשויים מצמר כבשים, מאנגורה וממוצרים סינתטיים שונים. הם נבדלים אלה מאלה גם על פי אורך השיער. ניתן לבחור ברולר המתאים למטרת השימוש בו על פי הכתוב על התווית הדבוקה עליו.

על מנת לצמצם את הסיכון לצביעה משובשת ובלתי אחידה חשוב להתייעץ עם אנשי המקצוע לפני רכישת מברשת ורולר. צביעה במו ידיכם עשויה לחסוך לכם לא מעט כסף אבל חשוב שהיא תתבצע כך שעלותה תצדיק את התועלת שניתן להפיק ממנה.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם