הדרכות מקצועיות PRO

דבקים לשימוש מקצועי

המטרה של כל הדבקים זהה: לחבר או לאחות עצמים שונים. ישנם דבקים סינתטיים ודבקים טבעיים אשר נבדלים זה מזה בחוזקם ועוצמתם, באופן השימוש בהם, בייעודם ובחומרים שהם יכולים להדביק. לכן ישנם מקרים בהם יספיק דבק "פשוט" בעוד שבמקרים אחרים תזדקקו לדבק מקצועי. 
דבק מקצועי

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

לאילו מטרות משמשים דבקים מקצועיים?

לכל מטרה בה תחפצו. ישנם סוגים שונים של דבקים, עם תכונות שונות ומאפיינים ייחודיים וכל אחד מהדבקים מתאים למטרה אחרת. כך למשל ישנם דבקים שמתאימים להדבקת אריחים, ישנם דבקים לעץ, זכוכית, אבן או מתכת. יש דבקים שנועדו לאיטום ואחרים שמתאימים להדבקת מוצרי אלקטרוניקה, PVC או מתכות מסוגים כאלו ואחרים. כאשר בוחרים דבק יש לבחון את מטרת השימוש ולהתייחס למשתנים כמו סוג המשטח, משקלו וגודלו, שיטת היישום, עוצמת הדבק, זמן הייבוש שלו  ועוד.

 

 

הטכנולוגיה ההיברידית של ULTIMATE דבק חזק בהגזמה!

אם חיפשתם אחר דבק מקצועי ומאוד חזק, אפילו חזק בהגזמה –  ULTIMATE היה הפתרון האולטימטיבי. יחד עם יכולת של איטום ומילוי ועם היכולת להדביק עד 15 טון (בתלות בשטח ההדבקה), אין זה מפתיע שהוא נחשב לאחד הדבקים השימושיים ביותר בשוק. הוא מבוסס על טכנולוגיית פולימר מתקדמת והוא כולל תכונות מדהימות כמו יכולת להדביק מתחת למים, אפשרות ליישם מעליו צבע, חסינות מפני מזג האוויר, ייבוש מהיר ועוד. דבק זה מתאים להדבקת חומרים כמו עץ, MDF, קרמיקה, אריחים, בטון, לבנים, אבן, PVC, פלסטיק, מראות, זכוכית ומתכת. כמובן שתמיד על הלקוח לבדוק התאמה לצרכיו.

 

 

דבק סיליקון

 

 

העוצמה של STICKS LIKE SHIT

דבק נוסף המתאים לשימוש מקצועי הוא STICKS LIKE SHIT רב העוצמה. לדבק זה ישנן תכונות מרשימות שהופכות אותו למועמד מנצח כמו למשל יכולות הדבקה מתחת למים, אפשרות ליישם עליו שכבת צבע, התאמה לסוגים שונים של משטחים כמו בטון, פלסטיק, PVC, עץ, לוחות בידוד ומראות וניקוי קל ונוח. העובדה שהוא אינו כולל מדללים הופכת אותו גם לפתרון האופטימלי עבור הדבקת פוליסטירן מוקצף (קלקר).

 

 דבק סיליקון

 

 

 

 

 

P50 שקוף שהוא מדביק

העובדה שישנם דבקים חזקים מאפשרת חופש יצירתי. כך ניתן לבצע עבודות רבות מבלי להזדקק לשירותיו של בעל מקצוע. אם חיפשתם אחר דבק שקוף לאיטום והדבקה, P50 יהיה בחירה טובה. הוא מדביק ואוטם בחוזקה חומרים רבים ביניהם בטון, PVC, זכוכית, אלומיניום, מתכת, שיש ועץ. זהו דבק פוליאוריתן שקוף ומשחתי. ניתן גם להדביק אתו מראות ויתרון נוסף שלו הוא שהוא מעולה לעבודה גם בסביבות עבודה רטובות. כמו כן דבק זה עמיד גם בתנאי חוץ ובפני חשיפה מרובה לקרני השמש וניתן אף למרוח עליו שכבת צבע.

 

 

 

איך בוחרים דבק לשימוש מקצועי?

כיום בעולם הדבקים וחומרי האיטום קיימים מוצרים רבים המיועדים לשימושים שונים ומגוונים. לכן אין זה מספיק לחפש אחר דבק מקצועי, אלא שצריך לחפש דבק שיתאים למטרת השימוש. כתוצאה מכך מטרת השימוש תהיה הפרמטר הראשון שיש להתייחס אליו בחיפוש והיא זו שצריכה להנחות אתכם. מלבד מטרת השימוש עליכם להתייחס גם לעוצמתו של הדבק כך למשל אם עליכם להדביק מראה לקיר, חשוב מאוד להשתמש בדבק עוצמתי וכך למנוע את גורם הסיכון ולוודא שההדבקה אינה פוגעת בראי, שהיא חזקה, בטיחותית ואיכותית. לעומת זאת אם ברצונכם להדביק אריחים קטנים, עדיין תזדקקו לדבק מקצועי, אך יהיה אפשרי להשתמש גם בדק קשיח כגון אפוקסי. בכל מקרה, רצוי לפנות לקבלת ייעוץ כדי לוודא שבחרתם את הדבק המתאים.

 

 

דבקים של חברות מותג בינלאומיות – באלרם

באלרם תוכלו למצוא דבקים של מותגים מובילים ובינלאומיים. דבקים אלו מתאימים לשימושים שונים בתעשייה, בענף הבנייה השיפוץ והאיטום וכן עבור משתמשים פרטיים מסוגים שונים. באלרם אנו מספקים מוצרי איכות לצד שירות וייעוץ מקצועי. זאת על מנת שכל המשתמשים במוצרים שלנו יפיקו מהם את המרב וייהנו מתוצאות איכותיות לאורך זמן. את הדבקים של אלרם אפשר להשיג בחנויות רבות בפריסה ארצית או ליצור קשר עם נציגי החברה כדי לקבל הכוונה וייעוץ.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם