הדרכות מקצועיות PRO

דבק היברידי – חזק יותר. מהיר יותר

הפיתוח והשימוש בחומרי ההדבקה והאיטום ההיברידיים תופס תאוצה מאסיבית בשנים האחרונות. המילה היבריד, משמעותה "כלאיים". באמצעות הכלאה בין חומרים שונים ניתן לייצר דבקים המאפשרים פיתוח מוצרים בעלי מאפיינים שלא הושגו עד כה.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

 

דבקים היברידיים משלבים בין התכונות המכניות החיוביות של הפוליאוריטנים לבין עמידות ה-UV של חומרים סיליקונים. טכנולוגיה זו מאפשרת לבצע מטלות רבות באתרי בנייה ובבתי חרושת כמו למשל דבקים להברגה המהווים תחליף לברגים ואמצעי חיבור שונים. בניגוד למוצרי בנייה קונבנציונליים, דבקים היברידיים מציעים אלטרנטיבה ירוקה: לרוב, כמות הממסים בדבקים אלו מופחתת, הם פחות מסוכנים והשימוש בהם ידידותי יותר לסביבה. גם אם הטכנולוגיה ההיברידית מבוססת על תהליך מלאכותי, למעשה הטבע משמש כמודל, כפי שקורה לעתים קרובות כל כך בפיתוח טכנולוגיות מורכבות.

דבקים הנקיים יותר מממסים, איזוציאנטים וסיליקונים תורמים לסביבה בטוחה ונקייה יותר ולריח מופחת בעת היישום. באמצעותם ניתן ליהנות מביצועים גבוהים, גמישות רבה ויישום ללא צורך בפריימר. עם חומרי איטום ודבקים היברידיים נפתח עולם שלם של יישומים חדשים והם מספקים ערך מוסף וחיוני למשתמשים: מוצרים אלו פותחו והותאמו כדי לעמוד בדרישות הלקוחות באופן ספציפי לצורך יישומים שונים ומגוונים, והם עומדים בתנאים ובתקנים הנדרשים לענפי הבנייה וההתקנה. בנוסף הם ידידותיים לסביבה ופחות מזיקים לבריאות.

טורבו טאק – הדוגמה המושלמת לדבק היברידי חזק

 

דבקים היברידיים מגיעים באריזות שונות ומתאימים לשימוש תעשייתי ופרטי. אחד המוצרים המובילים בתחום נקרא טורבו טאק, זהו דבק היברידי שזמין בשתי אריזות שונות: תרמיל ושפורפרת (סטיק 38). התרמיל – לשימוש תעשייתי, מתאים לשימוש באקדח כשהחומר בתרמיל הינו בצבע לבן ושקוף, בעוד השפופרת בכמות קטנה יותר, נוחה ומתאימה לשימוש ביתי, גם היא – בלבן ושקוף.

הטורבו טאק הינו דבק חזק ורב עוצמה כאשר בין תכונותיו:
  • יכולות איטום והדבקה על משטחים רטובים
  • אינו מכיל סיליקון או מדלליםמדביק גם מראות
  • מגלה עמידות גבוהה לתנאי חוץ: מים, אוויר וקרני שמש
  • בעל זמן ייבוש מאוד מהיר

 

 

שימוש בטורבו טאק

 

טורבו טאק הוא דבק מקצועי, חזק וסמיך שיישומו מוביל להדבקה מידית. סמיכותו הגבוהה וההתמצקות המהירה מאפשרים למשתמשים להתקין אביזרים כבדים ללא ברגים וללא תמיכה כלשהי, שכן הדבק מתקבע בעצמו. אפשר ליישם אותו על משטחים לחים והוא מתאים במיוחד להדבקת מתלים, ווים, פנלים, מראות, כיורים, אסלות ועוד. בנוסף חומר זה עמיד גם לתנאי חוץ, אינו גורם לכתמים, קל לניקוי ומתייבש בקלות.

 

 

אופן היישום

 

את החומר יש ליישם על משטח עבודה נקי, ללא גריז, שמן או חלקים רופפים בטמפרטורה המתאימה. במידה ומשתמשים בתרמיל חשוב לבחור באקדח חזק ואיכותי ליישום, ולו רק בגלל שהדבק מאוד סמיך. אקדח מסוג שילטון יספק מענה איכותי ומקצועי כאחד. במקרה הצורך ולאחר השימוש, יש לנקות את המשטח בעזרת מדלל (טינר) כדוגמת אלכוהול או אצטון ולהימנע ממגע עם החומר.
לאחר השימוש יש לנקות את הידיים בסבון נוזלי וחול, וללא מים. לאחר מכן יש לשטוף את הידיים במים.

 

דבק היברידי חזק מאוד ומתאים למגוון רחב של יישומים. כדי שיספק לכם את המענה שאתם מחפשים מומלץ כי תתייעצו טרם השימוש עם מומחים לתחום ותקראו בעיון את הוראות השימוש. כמו כן מומלץ תמיד לבצע ניסיון בקנה מידה קטן לפני שימוש נרחב.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם