הדרכות מקצועיות PRO

הכירו את TESA: יצרנית סרטי ההדבקה הגדולה באירופה!

כאשר מדובר ביישומים של סרט דביק, אין שני מקרים דומים: התמהיל הנכון של מעל 1000 שרפים ו- 100 פולימרים אלסטיים למשל, הוא שיקבע עד כמה קשה, מהירה ועמידה תהיה ההדבקה.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

סרטי הדבקה חייבים לבצע מטרות שונות. לחברת TESA לבדה יש מעל 7,300 מוצרים שניתן להשתמש בהם בדרכים רבות.

 

מדוע וכיצד סרטים דביקים נדבקים?

כנגזר משמו, סרט דביק צריך דבק כדי להידבק. ישנם דבקים אשר נדבקים למשטחים לצמיתות כתוצאה מהפעלת לחץ קל, המשמעות היא שלא צריך התערבות כימית על מנת לפתח יכולות הדבקה. הדבק האידיאלי עבור חיבור שני חומרים יחדיו צריך לענות על שתי דרישות:

הדבקה – על הדבק להבטיח שההדבקה תהיה חזקה וארוכת טווח ככל הרצוי.
לכידות – על הכוח הפנימי של הדבק עצמו להיות חזק בהתאם למטרת ההדבקה. 

מכיוון ששתי הדרישות הללו משתנות משימוש לשימוש עולה הצורך ליצור את השילוב הנכון של גומי ולערבב בין 1000 שרפים לבין 100 פולימרים אלסטיים כדי ליצור את הדבק המושלם למטרה הייעודית. ואולי אף יהיה צורך להעצים את תכונותיו ויכולות ההדבקה של הדבק על ידי שימוש בפריימר או בחומרי גיבוי נוספים שיעניקו לדבק מאפיינים ייחודיים, כמו למשל נייר, חומרים סינתטיים ואפילו בדי כותנה או חומרים מתכתיים. התמהיל הנכון והסופי אשר מאזן בין כל הרכיבים של הדבק היטב הוא קריטי ליצירת דבק אחד המתאים לדרישות הספציפיות של היישום.

מי צריך 7,300 אפשרויות?

 

TESA מציעה מגוון של סרטי הדבקה שונים ומיוחדים עבור תעשייה, חובבי DIY וצרכנים שונים. הכלל פשוט: סרט דביק טוב הוא כזה אשר עונה על מטרתו הייעודית. מטרות אלו ויישומי ההדבקה האפשריים עשויים להשתנות במידה ניכרת. סרטי ההדבקה משמשים ליישומים שונים כך למשל ישנם סרטי הדבקה שמשמים להחזקת מראות או כדי למנוע רעשים ורטט במכוניות למשך שנים רבות. ישנם סרטי הדבקה שמיועדים להגן על משטחים צבועים של מכוניות חדשות במהלך ההובלה, ועוד שימושים רבים ומגוונים. כמובן שלאחר הסרתם של סרטי ההדבקה בתום השימוש לא נותר סימן גלוי לעין, שגם זהו תנאי חשוב.

 

אפשר למצוא כ- 45 סרטי הדבקה שונים בתוך הטלפון החכם!

 

סרטי הדבקה בסופו של דבר מחזיקים יחד את המעטפת של הסארטפון החדש שלך. השילוב של סרטי הדבקה במכשיר הנייד הופך אותו ואת מסך המגע שלו לעמיד יותר בפני תנודת טמפרטורה ולחות. השילוב האידיאלי בין הדבק המושלם לבין חומרי הגיבוי הנכונים הופך את סרטי ההדבקה למאוד שימושיים עבור מגוון רחב של אפשרויות. זאת גם הסיבה שלעיתים קרובות תמצאו סרטי הדבקה במקומות לא צפויים, כמו למשל במקררים ובמכשירים ביתיים. סרטי ההדבקה משמשים כדי לייעל את אופן השימוש באנרגיה בבית באמצעות אטימת החלונות לגמרי, בכוחם לעמוד בתנאים קיצוניים ואף להחזיק יחד את מרכיבי הרכב החשובים בתא המנוע והם מתאימים לעוד שלל יישומים מורכבים וחשובים.

 

הדבקת גורדי שחקים – כן זה אפשרי

 

כן, זו אמת לאמיתה, חלקים של גורדי שחקים מוחזקים באמצעות סרט הדבקה. סרט הדבקה ולו ביצועים אקריליים גבוהים, עם דבק עוצמתי ועמידות בפני מתח, טמפרטורה, מים ותנאי מזג אוויר מחבר יחד בין זכוכית לאלומיניום בחזית הבניינים והוא עושה זאת כל כך טוב עד כי מודלים של גורדי שחקים  יכולים לעמוד בתנודות החזקות ביותר החל בציקלון ועד רעידת אדמה ההרסנית ביותר שידעה ההיסטוריה של האנושות.

 

סרטי ההדבקה של TESA מציעים מגוון גדול של שימושים עבור סוגים שונים של צרכנים. איכותם הופכת אותם למאוד שימושיים ויעילים עבור מטרות רבות, החל בעבודות יצירה ומלאכה ועד יישומים מורכבים לעולמות התעשייה.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם