הדרכות מקצועיות PRO

שמן לעץ – סוגים ושימושים

הפתרון המומלץ על ידי המומחים לשמירה ולחידוש של דקים ופרגולות מסוגי עצים שונים הוא ליישם שמן לדק, עדיף ליישם את החומר אחת לחצי שנה. כדי להוזיל עלויות ניתן לחדש צבע לדק ופרגולות בשיטות עשה זאת בעצמך, אך יש לתכנן את העבודה ולרכוש חומרים ומוצרים מומלצים לדק כמו שמן לעץ Raincoat Plus.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עץ הוא אחד החומרים היפים לשימוש, תכונותיו הטבעיות הפכו אותו לפופולרי עבור מגוון רחב של יישומי חוץ ופנים. יחד עם זאת, בשל אותן תכונות טבעיות, כאשר העץ חשוף לתנאי מזג אוויר, לחות, מזיקים, זמן ועוד, הוא עשוי להתבלות ולכן יש לדאוג לחדש אותו, לבצע תחזוקה שוטפת וטיפולי מניעה שישמרו על העץ.

 

לשם כך פותחו בתעשייה מוצרים שונים שמגנים על העץ ושומרים על יופיו, תוך שהם מתייחסים לצרכים השונים של חומר גלם זה ולאופן השימוש בו, ונותנים לכך מענה בדוגמת תכונות מתקדמות. באתר של חברת אלרם, ישנו מגוון רחב של מוצרי שמן לעץ, כאשר כל סוג מתאים לשימוש אחר. מוזמנים להכיר את הנבחרת המנצחת!

 

שמן טאנג לעץ WATCO

אם הצבע של העץ שלכם דהה ותרצו לחדש את הגוון שלו, שמן טאנג לעץ יעשה זאת תוך זמן קצר בלבד. השמן חודר לעומק פני השטח כשהוא מגן על העץ מפני לחות ומשפר את הגוון הטבעי שלו. צבע זה אינו מתכהה עם הזמן, ניתן ליישם אותו מחדש שוב ושוב כדי להחזיר את הברק למשטח ולעשות טאץ' אפ, מה גם שיישומו קל והפורמולה מתייבשת במהירות.

 

שמן טאנג לעץ מבית WATCO מתאים ליישום על ריהוט פנים, עיטורי עץ ויציקות מעץ בחללי פנים. לעומת זאת, הוא אינו מתאים ליישום על רצפות או על משטחי חוץ. יש להשתמש בו על עץ נקי ויבש לאחר ניקוי והסרה של הגימורים והציפויים הקודמים.

שמן טאנג לעץ

 

שמן דק מגוון מכיל ווקס RAINCOAT PLUS WOLMAN

 

עובש הוא אחד האויבים הטבעיים של העץ, כמו גם חשיפה לקרני שמש חזקות. שמן דק המכיל ווקס מבית WOLMAN יספק הגנה למשטחי איפאה, טיק, מהגוני ועצים קשים באשר הם. מלבד שכבת ווקס, שמן זה מספק הגנה מפני עובש ויגן על העץ מפני דהייה ונזקי UV, הכל במוצר אחד. יישומו של שמן זה מאוד פשוט, שכן הוא מבטיח כיסוי מלא בשכבה אחת.

 

כדי להשיג את מרב התוצאות יש לנקות את העץ לפני היישום ולפתוח את הנקבוביות שלו. כמו כן, מומלץ לעבוד על משטחים לחים לאחר ניקיון של המשטח והסרת גימורים וציפויים קודמים. כמובן שתמיד כדאי לבצע טסט למוצר באזור נסתר כדי להבטיח תוצאות אופטימליות.

שמן דק מכיל ווקס שמן דק והגנה מעובש במוצר אחד!

 

שמן בוצ'ר בלוק WATCO

 

שמן בוצ'ר בלוק יהיה הבחירה הנכונה כאשר רוצים לשמר משטחי עץ אשר באים במגע עם מזון כמו למשל משטחי עבודה במטבח, קערות מעץ, משטחי חיתוך ואחרים. ניתן ליישם אותו באמצעות מטלית והוא מקנה לעץ מראה עשיר, תוך שמבליט את תוויו הטבעיים.

 

כדי ליישם את השמן יש קודם כל לשייף את העץ בצורה עדינה ובכיוון הסיבים, לשאוב את האבק ולהתחיל. החומר כבר מוכן לשימוש כך שלא צריך לדלל אותו ואם מיישמים עם עץ עם ציפוי, עליכם קודם כל להסיר את הציפוי. שמן בוצ'ר בלוק לעץ בעל תקן למזון.

שמן בוצ'ר בלוק

 

פריימר לעץ Varathane

 

איטום נקבוביות העץ לפני השיוף יעזור לכם ליצור שכבה אטומה וחלקה לאחר השיוף, כך שהעץ יהיה מוכן לצביעה. כאן פריימר לעץ של Varathane נכנס לתמונה, מרקמו סמיך והוא מתאים לכל סוגי הצבע.

 

את הפריימר לעץ יש ליישם בטמפרטורה המתאימה וכאשר אחוזי הלחות נמוכים. כמו כן, חשוב לערבב היטב את החומר לפני ובמהלך השימוש, כדי למנוע גימור עם בועות אוויר. לאחר היישום תראו גוון מעט חלבי על העץ שיתייבש לגימור שקוף.

סנדינג סילר

 

צבע לזור לעץ Varathane

 

צבע לזור לעץ הוא עוד מוצר של Varathane שחובה להכיר. מוצר זה כלל פורמולה של לכה על בסיס שמן בעלת גוון מדהים שמעצים את המראה הטבעי של העץ. בנוסף צבע זה כולל נוסחה לייבוש מהיר, מה שמאפשר למשטח הנצבע להתייבש מהר ולהשיג תוצאות אופטימליות בשכבה אחת בלבד. צבע זה יכול להתאים אם אתם רוצים לצבוע רהיטים, דלתות, עיטורים, רצפות עץ ופנלים בחוץ ובפנים והוא זמין במגוון צבעים כדי להשתלב בצורה מעולה עם כל עיצוב.

 

בדומה לסוגים אחרים של שמנים, לפני שמיישמים אותו יש להסיר גימורים וציפויים קודמים ולוודא שהמשטח יבש ונקי. בנוסף, מומלץ לבדוק את הגוון במקום נסתר כדי להבטיח שתהיה תאימות.

צבע לזור לעץ Varathane

 

שמן טיק WATCO

 

רהיטי הגן שלכם גם זקוקים לאהבה, במיוחד אם הם מיוצרים מעץ. שמן טיק WATCO פותח במיוחד עבורם ומתאים לעצים כמו טיק, מהגוני או סיסם כשבכוחו לחדור עד לעומק העץ. הוא מיועד לצביעת רהיטים בחללי פנים וחוץ ומתאים לשלל יישומים, כמו למשל: לטיפול במשטחי עץ חיצוניים, רהיטי חוץ ופנים, משטחי עץ מעל קו המים כמו רציפים או סירות ועוד.

 

שמן טיק מאפשר לכם לחדש ולטפל ברהיטי גן ממש בקלות כשהוא מקנה להם גימור עשיר וזוהר. עם זאת כדי להשיג תוצאות אופטימליות על המשטחים להיות נקיים ויבשים, ללא ציפויים וגימורים קודמים.

שמן טיק WATCO

 

שמן דני WATCO

 

שמן דני מורכב מתערובת מיוחדת שתחדור לעומק העץ ותיצור שכבת לכבה שמתקשה מבפנים ומספקת שכבת הגנה עמוקה. השמן חודר לעומק העץ דרך הנקבוביות והוא ממקסם את המראה הטבעי שלו, תוך שיוצר גימור זוהר וגוון עץ חם ועשיר. ויש גם בונוס – ניתן ליישם אותו בפחות משעה באמצעות הברשה או ניגוב.

 

שמן דני מומלץ ליישם על עץ יבש לחלוטין, רצוי אף ללטש את העץ מעט לפני היישום, וכמובן, יש לבדוק תאימות במקום נסתר. אם רוצים, ניתן ליישם מעל לכה שקופה כדי לספק לעץ גם הגנה מפני שריטות.

שמן דני לעץ

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם