הדרכות מקצועיות PRO

חידוש רהיטי עץ עם שמן טיק – כל המידע

אחת לתקופה מומלץ לחדש רהיטי עץ הנמצאים במרפסת, בחצר או בגינה הפרטית. חשוב לזכור כי רהיטים מעץ סובלים מבלאי טבעי ומפגעי מזג האוויר, בעיקר לחות, גשם וקרינת UV, וכדי לשמור על ריהוט הגן חשוב לבצע תחזוקה שוטפת וליישם על העץ שמן טיק איכותי המיועד לחידוש רהיטי גן מעץ.
חידוש רהיטים באמצעות שמן טיק

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

 

 

 

 

שמן טיק – הפתרון המומלץ לחידוש רהיטים מעץ   

 

ניתן לחדש רהיטי עץ באמצעות יישום שמן טיק איכותי ומומלץ כמו השמן של חברת Watco. זהו שמן איכותי המתאים למגוון רחב של עצים, כולל עצים קשיחים ואקזוטיים כמו טיק ומהגוני. השמן מיועד לשימוש פנים וחוץ, הוא משמש גם לחידוש העץ בכלי שיט, בעיקר יאכטות וסירות, ולאחר יישום וייבוש החומר נהנים מרהיטים במראה חדיש, ללא סימני מריחה של מברשות ובלי לסבול מכתמים בלתי ניתנים להסרה מהבגדים.

השמן הייחודי והמתקדם חודר לעומק רהיטי העץ, כך הוא מספק הגנה יעילה בפני נזקים שונים, כולל פגעי מזג האוויר, והתוצאה המתקבלת מרשימה ומבטיחה עמידות גבוהה של רהיטי העץ בגינה לאורך שנים. השמן שומר על מראה העץ הטבעי, הוא מחזק את העץ, קל ליישם אותו על הריהוט ואין צורך להזמין בעלי מקצוע לעבודה וחוסכים בעלויות. מעבר לחיסכון הכספי העבודה מספקת ומהנה והחידוש המתקבל מרשים מאוד, לכן אין צורך לרכוש ריהוט גן חדש

השמן לחידוש עץ מבית המותג Watco מספר שכבת הגנה אפקטיבית בפני לחות וקרינת UV, הוא מדגיש את המראה והיופי הטבעי של העץ, וניתן להשתמש בחומר האיכותי לצורך תחזוקת וחידוש רהיטי גן מסוגי עצים שונים, ובעיקר עצים קשים ודחוסים כמו מהגוני, טיק, איפאה וכו'. השימושים העיקריים בשמן הטיק של Watco הם ביאכטות וסירות (מעל קו המים), ארונות, מעקות חוץ ופנים ועוד.

 

מהם היתרונות של שמן טיק ולמה כדאי לבחור בשמן מבית Watco?

 

שמן טיק מבית Watco נחשב לשמן המומלץ והאיכותי ביותר – בעלי מקצוע משתמשים בחומר לחידוש רהיטים ולשימושים נוספים, והשמן מתאים לשימוש פנימי וחיצוני.היתרונות המרכזיים של השמן המעולה מבית Watco הינם:
כושר חדירה מלא לעומד העץ.
השמן שומר על מראה העץ הטבעי.
השמן מספק עמידות גבוהה בפני מים.
השמן מספק שכבת הגנה מפני כתמים, שריטות ושפשופים.
עמידות מצוינת בפני קרינת UV.
חומר ידידותי לאדם ולסביבה.
יישום מהיר, פשוט ונוח, מתאים לשיטות עשה זאת בעצמך.
השמן ללא מתכות רעילות.השמן עומד בכל התקנים המחמירים.

 

 

 

כיצד מיישמים נכון שמן טיק לחידוש רהיטי עץ?

 

שמן טיק לחידוש רהיטים

שמן טיק לחידוש רהיטים

 

 

 

כדי ליהנות מכל היתרונות של חידוש רהיטים מעץ באמצעות שמן טיק איכותי חשוב להקפיד על יישום נכון, ויש לבצע את השלבים הבאים:
ייבוש מוחלט של רהיטי העץ מלחות.הסרת שאריות צבע וקילופים.ליטוש ושיוף קל של הרהיט.ניקוי יסודי מאבק לפני יישום השמן.ערבוב השמן לפני שימוש (יש לנער את המיכל היטב).בדיקת החומר במקום נסתר.יישום השמן עם מטלית, מברשת או רולר.מריחת שכבה נוספת באזורים בהם השמן נספר מהר.יישום שכבה שנייה לאחר 30 דקות.ייבוש מלא, בין 8 ל-10 שעות, ניתן למרוח לכה לאחר הייבוש.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם