עשה זאת בעצמך DIY

כיצד לצבוע רהיטי עץ בשאבי שיק?

בין אם זאת שידה שנמאסה או ארון חסר ברק, ניתן להחיות ולהתאים את הרהיטים הישנים שלכם לקצב התוסס של הבית בעזרת צבע עץ מרענן ביישום קל ופשוט.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

 

 

מה צריך?

 

רהיט עץ שאותו תרצו לשפץ

נייר שיוף עדין

מקל ערבוב

מברשות במגוון גדלים

מסקינג טייפ

2 מטליות

לכה

צבע מראסטוליום נבחר (שאבי שיק / צבע בגימור משי/ צבע בגימור מבריק או צבע בגימור מטאלי)

לחברת ראסטוליום יש מגוון של צבעים לחידוש רהיטים אשר ניתן ליישם אותם ישירות על הרהיטים שלכם ולהפוך אותם לפרויקטים פשוטים וחסכוניים.
כדי לעשות זאת אפילו קל יותר, כתבנו דף מנחה אשר ידריך אתכם בכל אשר אתם צריכים לדעת בנוגע לצביעת רהיטי עץ.

 

 

איך?

 

 

 

  1. העבירו את הרהיט למקום עם אוורור והניחו על גבי עיתונים ישנים. הסירו ידיות, מגירות ושאר חלקים וצבעו אותם בנפרד לפני החזרתם לרהיט.
  2. כמו בכל עבודות צבע, הבטיחו כי המשטח אותו רוצים לצבוע הינו יבש ונקי משבבי צבע רופפים, גריז ומזהמים שונים. משטחים אשר נצבעו בעבר – יש לשייף אותם קלות בכדי להבטיח הצמדות מצויינת של הצבע למשטח.
  3. בסיום הליטוש, יש לנקות את המשטח מאבק בעזרת מטלית לחה ובסיום העבר מטלית יבשה. האבק עלול לגרום לגימור לא אחיד ועלול למנוע מהצבע להיצמד למשטח.
  4. הדביקו מסקינג טייפ על כל אותם אזורים אותם לא תרצו לצבוע.
  5. עכשיו לחלק הכיפי! בחירת הצבע המתאים ביותר עבור הפרוייקט. מגוון צבעי אלרם, ראסטוליום, זינסר ודומיהם, פועלים גם כצבע יסוד וגם כצבע רגיל מה שיחסוך לכם המון זמן בכל הפרוייקטים שלכם.כל הצבעים כגוןשאבי שיקגימור משיגימור מבריק בטוחים לשימוש לצעצועי ילדים!
  6. רעיון טוב נוסף הוא להחליט אם תרצה לשייף את הגימור כדי לקבל מראה וינטג' כפרי. על מנת לקבל את המראה הזה, עליכם להשתמש בצבע שאבי שיק. ברגע שמתייבש, שפשף בעזרת נייר שיוף על גבי אזורים כגון שפת הרהיט וצדדיו וזאת כדי לגלות את הצבע הטבעי של העץ.
  7. ערבב את הצבע היטב בעזרת מקל הערבוב והשתמש תמיד במברשת איכותית בכדי להימנע מסימני מברשת. מברשת 3 אינץ' תהיה מצוינת לרוב הפרויקטים.

      * טיפ חשוב! הספג את המברשת רק ב 1/3 או 1/2 כדי למנוע מהצבע להתייבש ולהקשות את הסיבים.

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם