הדרכות מקצועיות PRO

סיליקון לאיטום והדבקה

כיום בענף הבנייה והאינסטלציה קיימים חומרים שונים המיועדים לאיטום אזורים שונים, כמו עבודות איטום לגגות, עבודות איטום במטבחים, באמבטיה בשירותים, כיורים ועוד.
אקדח דבק סיליקון

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

את עבודות האיטום מבצעים בעלי מקצוע מיוחדים לכך, וניתן אף למצוא קבלני איטום המתמחים ספציפית בסוגי עבודות איטום שונות. מבין חומרי איטום הקיימים בשוק, ניתן למצוא סיליקון לאיטום בצבע לבן או שקוף המיועד למטרות שונות.

 

יתרונותיו של סיליקון לאיטום

 

סיליקון לאיטום, מתאים במיוחד לשימוש עבור תפרים מתרחבים בין קירות, לשימוש על עץ צבוע, סביב חלונות, לעבודות אלומיניום, עבודות מתכת, עבודות זכוכית, בטון, פיברגלס, PVC, פלסטיק ועוד סוגים שונים של עבודות בהם הנכם זקוקים לסיליקון לאיטום מקצועי ואיכותי. הניטרליות של הסיליקון לאיטום מונעת התפתחות עובש וטחב בפינות שונות ובין חיבורי, שזהו יתרון רב לעומת סיליקון רגיל שאינו מיועד לאיטום. בנוסף, הוא אוטם חריצים קטנים ומונע חדירה של נוזלים ולחות.

 

איטום גגות על ידי סיליקון לאיטום

 

כאשר בעל מקצוע מבצע עבודת איטום כל סוגי הגגות, הוא משתמש בחומרים רבים על מנת למנוע את חדירת הלחות וחדירת מים. החומרים בהם הוא משתמש הם – סיליקון לאיטום, זפת ובטון. עבודת האיטום חייבת להיעשות בקפידה רבה תוך כדי שימוש בחומרי איטום איכותיים ביותר, שהרי לעיתים מדובר בהצפות גדולות או ברטיבות קיימת, ולפעמים חייבים סיליקון לאיטום מיוחד חזק ביותר, ולעיתים ניתן להסתפק בסיליקון פשוט. על בעל המקצוע לבחור את החומרים הנכונים ביותר על מנת שלאחר סיום עבודת האיטום לא יתגלו בעיות שונות הקשורות לסוג של החומר איתו הוא אטם את האזור, ואז הוא יצטרך לבצע את עבודת האיטום מחדש, וכמו כן להסיר את חומר האיטום. מסיבה זאת, בחירת סיליקון לאיטום, חייבת להיבחר בקפידה רבה.

 

עבודות איטום מבצעים רק על ידי בעלי מקצוע מיומנים

 

את עבודת האיטום לא כל שיפוצניק חובבן יכול לבצע, אלא מומלץ לבחור בעל מקצוע מיומן בעל ניסיון רב בתחום שידע לבצע את עבודתו במקצועיות רבה, על ידי חומרים איכותיים ביותר, וזאת מאחר שעבודה שאינה מקצועית, יכולה לגרום לנזק רב לדיירי הבית ולבניין עצמו.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם