טיפים מהמומחים שלנו

סיליקון עמיד בחום

כיום קיימים סוגים שונים של דבקים העשויים מסיליקון ומשמשים להדבקה ואיטום בתעשיית הבנייה, העץ והאינסטלציה.
דבק סילר

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

בעלי מקצוע בוחרים בקפידה רבה את הדבקים אשר ישמשו אותם בעבודתם ומתאימים את סוג הדבק לחומר אותו הם מעוניינים להדביק, אך ישנם מקרים בהם מדובר בבחירת דבק סיליקון לתנאים מיוחדים כמו – לתנאי חום, בו יש צורך לבחור בחומר סיליקון עמיד בחום. את חומרים אלו ניתן למצוא בחנויות המספקות חומרי איטום ודבקים מסוגים שונים.

 

 

מהו דבק סיליקון עמיד בחום, ולמה הוא משמש?

 

דבק סיליקון עמיד בחום משמש לצורך עבודות בהם הסיליקון אמור לעמוד בטמפרטורות גבוהות של חום, כמו – להדבקה ואיטום תנורים ביתיים ותעשייתיים, ארובות בבתים פרטיים, ציבוריים ומפעלים ובמקומות בהם יש יניקת עשן, במטבחים פרטיים ותעשייתיים. חומר סיליקון עמיד בחום יכול לעמוד בחום גבוה עד כ – 300 מעלות צלסיוס שזהו יתרון רב בתעשיות אלו.

 

סיליקון לחום גבוהה

הנוחות בשימוש

 

סיליקון עמיד בחום מגיע כיום בצורה נוחה ביותר לשימוש. הוא מגיע עם פיה, עליה ניתן להבריג פיה צרה וארוכה לשימוש נוח בעת פעולת ההדבקה, היא יעילה מכיוון שעבודת ההדבקה לעיתים צריכה להיעשות במקומות צרים במיוחד בעיקר כאשר מדובר בעבודה בתנורים ביתיים ותעשייתיים ובארובות צרות.

 

יש להיצמד להוראות היצרן בעת השימוש

 

את העבודות עם סיליקון עמיד בחום ניתן לבצע באופן עצמאי או על ידי בעל מקצוע מיומן, אך כיום ניתן למצוא אף חובבנים שבונים מוצרים שונים מאבן והם נזקקים לסיליקון עמיד בחום. בכל מקרה בו הנכם רוכשים סיליקון עמיד לחום, יש להיצמד להוראות היצרן הנמצאות על גבי אריזת המוצר ולעבוד לפיהם. בכל מקרה אם הנכם מתלבטים לגבי דבק סיליקון מסוים, ניתן לעזר בבעלי מקצוע אשר מומחים בתעשיית הדבקים ויתאימו עבורכם את הדבק המתאים ביותר לפי החומר אותו תרצו להדבק. מעבר לכך, סיליקון עמיד בחום הינו מיועד אף לאיטום מפני חדירת לחות, רטיבות ואדים, ולכן הוא מתאים ביותר לשימוש על גבי תנורים ביתיים העשויים מסוגי אבן שונים.

 

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם