עשה זאת בעצמך DIY

מה זה צבע יסוד ואיך הוא קשור לאיכות הצביעה?

מהו פריימר? באילו מקרים כדאי להשתמש בו? כל השלבים בדרך לצביעה המושלמת.
מה זה צבע יסוד

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

מהו פריימר? באילו מקרים כדאי להשתמש בו? כל השלבים בדרך לצביעה המושלמת.

 

פריימר הינו צבע יסוד מקשר, אשר משמש כשכבת בסיס של משטחים המיועדים לצביעה. נהוג להשתמש בפריימר עבור סוגים שונים של משטחי חוץ ופנים ועל חומרי עץ, מתכת, בטון ועוד.

 

פריימר משמש בסיס יציב המונע משכבת הצבע העליון להתקלף ולמעשה להעניק אריכות ימים לצבע העליון – וזו מטרתו העיקרית.

 

הפריימר מסייע להידבקות טובה יותר של הצבע למשטח שעליו הוא מיושם, אך מעבר לכך, הוא משמש גם כחומר אשר מסייע לטשטש ולכסות נזקים על הקיר כמו למשל קילופי צבע או כתמים, וניתן להשתמש בו לטיפול בקירות שניזוקו מרטיבות, עובש וטחב. במקרה הזה מומלץ קודם כל להסיר את השכבה הפגועה או הנגועה מהקיר וליישם פריימר על השכבה החשופה והחלקה. הפריימר ימנע מנזקי רטיבות ועובש להמשיך ולהתפשט, ויעזור לכם להשיג תוצאות אופטימליות לאורך זמן, כיסוי מלא ואחיד והיצמדות טובה יותר של הצבע החדש.

 

מוצר חובה לפני כל עבודת צביעה? אתם תחליטו

 

צבע יסוד מטשטש כתמים ונצמד לכל משטח. זהו טריק מצוין אם אתם רוצים להימנע מליטוש רהיטים או קילוף קירות לפני צביעה. צבע יסוד פריימר ניתן ליישם גם כשכבה עליונה ולהסתיר באמצעותו כתמים של עובש וטחב, נזקי שריפה ועוד.

 

כאשר אתם מחדשים רהיטים, השימוש בפריימר יספק לכם מעין "תעודת אחריות" להצלחת הצביעה ויבטיח את היצמדות הצבע החדש למשטח שעליו מיושם. בנוסף הוא מוביל לתוצאות מצוינות ואחידות והוא מייתר את הצורך בעבודה הכנה מרובה טרם הצביעה.

 

הדעות אולי חלוקות בכל הנוגע לחובת היישום של פריימר בכל עבודת צביעה, עם זאת מומחי DIY, כמו גם קבלני ויצרני צבע, יעידו שמומלץ בהחלט להשתמש בו אם רוצים שהצבע יתקבל בצורה טובה יותר על המשטח ואם מעוניינים במידת עמידות גבוהה יותר.

 

סוגים שונים של צבעי יסוד תחת קורת גג אחת

 

אם אתם מחפשים צבע יסוד, באלרם מחכה לכם מגוון רחב של צבעי יסוד איכותיים של המותגים המובילים ביותר שישנם. צבעי יסוד פותחו עבור מטרות שונות של כיסוי והגנה על משטחים, והם גם מותאמים לסוגים שונים של משטחים ולשלל יישומים, לכן שימו לב שאתם מתאימים בין הפרויקט וסוג המשטח לבין צבע היסוד שאתם בוחרים.

 

פריימר מנטרל ריחות של Zinsser

פריימר מנטרל ריחות של Zinsser

סוג זה של צבע יסוד מציע לכם שני שימושים מעולים במוצר אחד, שכן מתפקד כחומר מקשר וכמנטרל ריחות בו זמנית. פריימר מנטרל ריחות של Zinsser מבוסס על מים, בעל ריח לימוני נעים והוא כולל יסוד אנטי ראסט נגד חלודה.

 

מומלץ ליישם את הפריימר על משטחים פנימיים והוא יצליח להתמודד עם ריחות קשים של חיות, ריחות מזון, נזקי אש ועשן, סיגריות ועוד.

 

תוכלו ליישם אותו על סוגים שונים של משטחים לא צבועים כמו למשל ארונות, קירות ותקרות, רצפות עץ, קירות גבס, טיח, מתכת, אבן ו-PVC. בנוסף הוא ייצמד בצורה מעולה גם למשטחים מבריקים כמו למשל משטחי אמייל, משטחים צבועים, לכות, זכוכית, אריחי קרמיקה או מתכת מגולוונת. והבונוס – ניתן ליישם אותו על משטחים מבריקים ללא הצורך בליטוש מקדים של המשטח.

 

צבע יסוד אנטי ראסט להגנה מפני חלודה של RUST-OLEUM

צבע יסוד אנטי ראסט להגנה מפני חלודה של RUST-OLEUM

צבע יסוד לברזל ומתכות הכולל נוסחת אנטי ראסט להגנה מפני קורוזיה יהיה בחירה מעולה כאשר אתם מעוניינים לצבוע משטחי ברזל. מוצר זה מספק 3 שימושים שונים – הוא משמש כחומר יסוד, כשכבה תחתונה ומונע התפתחות חלודה, מה שיכול בהחלט לשמור לאורך זמן על המשטחים שאתם צובעים.

 

צבע יסוד אנטי ראסט מתייבש במהירות, ניתן ליישם עליו טינר או צבע על בסיס מים, וליישם אותו באופן ישיר על חלודה או מתכות ברזליות, בתנאי פנים וחוץ.

 

צבע יסוד למתכת משפר היצמדות של RUST-OLEUM

צבע יסוד למתכת משפר היצמדות של RUST-OLEUM

אם אתם מחפשים צבע יסוד למתכות מגולוונות ולא ברזליות, צבע יסוד למתכת משפר היצמדות של RUST-OLEUM יהיה בחירה מעולה עבורכם. סוג זה של פריימר מיועד במיוחד למתכות מגולוונות ומתאים לשימוש בתנאי פנים וחוץ על חומרים שונים, לרבות אלומיניום, כרום, נחושת ופליז.

 

אחד היתרונות של המוצר הזה, הוא הייבוש המהיר, כך שתוכלו לעבור לשלב הבא של הפרויקט ממש במהירות.

 

צבע פריימר 1.2.3 של Zinsser

צבע פריימר 1.2.3 של Zinsser

ישנם סוגים שונים של צבעי יסוד אולם אחד האיכותיים מביניהם הוא צבע פריימר 1.2.3 של Zinsser. הוא מתאים ליישום על כל משטח כולל אריחי קרמיקה, אלומיניום, נירוסטה, ויניל, מלמין, פלסטיק, עץ והרשימה עוד ארוכה, ולכן יהיה בחירה מעולה עבור סוגים מגוונים של פרויקטים. בנוסף בכוחו לטשטש בהצלחה כתמי שומן, גרפיטי וכתמים קשים במיוחד, ניתן לצבוע אתו משטחים מבריקים כמו קרמיקה, פח מגולוון וצבע שמן. הוא יהיה בחירה אידיאלית גם לכיסוי משטחים מאובקים קלות ויספק הגנה מפני חלודה ועובש.

 

צבע יסוד זה על בסיס מים נחשב לידידותי למשתמש, הוא מצוין כצבע הכנה לפני צביעה, קל למרוח אותו באמצעות מברשת או רולר והוא מתייבש מהר מאוד, כך שניתן ליישם עליו שכבת צבע טרי כבר באותו היום. לבסוף ניתן להוסיף לו גוון ולהשתמש בו גם כצבע עליון.

 

בחרו את צבע היסוד המתאים לפרויקט שלכם

 

בין אם אתם לפני שיפוץ, בין אם אתם מתחילים פרויקט DIY ובין אם מעוניינים בנגיעה של צבע חדש, אצלנו באלרם יש לכם מגוון פתרונות לכל צורך מטרה, כולל צבעי יסוד מעולים של המותגים המובילים בעולם! מוזמנים לבחור את צבע היסוד המתאים ליישום שלכם אונליין!

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם