עשה זאת בעצמך DIY

פריימר + צבע + לכה במוצר אחד!

אם תמיד חלמתם לשפץ רהיטים אך לא ממש הצלחתם להתפנות לכך, תשמחו לגלות שקיים צבע חדש על המדף הכולל פריימר, צבע ולכה במוצר אחד! watco all-in-one מאפשר לכם לבצע פרויקטים בבית בצעד אחד במינימום זמן ומאמץ וברמת גימור תעשייתית.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

Watco® All-IN-ONE משלב שלושה מוצרים במוצר אחד ומאפשר לחדש ולשפץ משטחי עץ מסוגים שונים בשלב אחד פשוט וקל. המוצר משלב צבע עשיר וגימור לכה אולטרה מבריק וחלק ממש כאילו הצביעה נעשתה באופן מקצועי במפעל. אין צורך לשייף את המשטח טרם הצביעה והצבע מתייבש למגע תוך שעה אחת בלבד. מעבר ליישום הפשוט הצבע מגיע בגוונים עשירים ויפים ומייצג את כל הטרנדים החמים ביותר שקיימים כיום בשוק ביניהם: ירוקים עמוקים, מנטה רכה, כתום וצהוב בהירים, צבעי חיל הים ועוד מגוון רחב של גוונים לבחירה.

 

מוצר ייחודי ומיוחד

 

הצבע החדש של Watco מאוד ייחודי בכך שמבוסס על מים אך עדיין מציע גימור ממש מקצועי, מבריק ויפה במגוון רחב של גוונים טרנדיים בהירים וכהים לבחירה, 21 ליתר דיוק. הצבע אינו מותיר אחריו סימנים של מברשת ולכן התוצאה הסופית סופר איכותית. את הצבע אפשר ליישם כמעט על כל משטח עץ בין אם הוא חשוף, בין אם מוכתם, בין אם צבוע ובין אם מוגמר ומלבד המראה המעוצב הוא מציע גם הגנה מעולה מפני שריטות בעתיד.

 

היתרונות של  Watco® all-in-one

 

גימור חלק ומבריק

ייבוש מהיר תוך שעה בלבד

אינו מצהיב

עמיד בפני שריטות

יישום קל ופשוט

ריח מופחת

ניקיון פשוט במים וסבון

אינו דורש שיוף או יישום צבע יסוד

מגוון רחב של גוונים וגימורים

 

קבלת התוצאות הטובות ביותר

 

ווטקו הכל באחד יהפוך לפתרון האידיאלי לכל פרויקט פנים גם מבחינת ניקיונו. הניקיון לאחר יישום הצבע על המשטח מאוד פשוט, כל שצריך לעשות הוא להצטייד במטלית ובכלי עם מים וסבון. כדי שהיישום יהיה אופטימלי ועל מנת תוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר כל המשטחים חייבים להיות נקיים, יבשים וחפים מלכה, שומן, שמן, אבק וטחב. ניקיון המשטח באמצעות הכלים המתאימים (נייר ליטוש, תמיסת אקונומיקה ומים, ומטלית לחה) והמתנה לייבוש מלא יבטיחו תוצאות מיטביות ויעזרו לכם להשיג את המראה שרציתם. 

 

הפתרון המושלם לפרויקט הבא שלכם

 

בשוק הצבעים והגימורים קיים מבחר כל כך גדול של אפשרויות, מה שיכול לגרום לבלבול. בצבע החדש ווטקו למעשה מציעה לכם פתרון שימנע את הבלבול ויעזור להתמקד ולבצע פרויקטים בבית בקלות מרבית. במקום לקנות פריימר, צבע ולכה כשלושה מוצרים נפרדים ולהסתבך עם כל מבחר האפשרויות של כל מוצר, כל שעליכם לעשות הוא לרכוש את Watco® All-IN-ONE בגוון המועדף עליכם ולבצע את הפרויקט שלכם בקלות בצעד אחד פשוט וקל!

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם