עשה זאת בעצמך DIY

צבע השנה של Pantone לשנת 2023 – ויוה מג'נטה

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

הכל אודות ויוה מג'נטה, צבע השנה 2023

 

גוון לא שגרתי לזמן לא שגרתי

 

פאנטון מציגה את צבע השנה Viva Magenta 18-750  – רוטט בעוצמה ומרץ. זהו גוון המושרש בטבע, שמגיע אלינו ממשפחת הצבעים האדומים ומציע דרך חדשה לבטא עוצמה. ויוה מג'נטה הוא גוון אמיץ וחסר פחד, צבע פועם ושופע המקדם בהתלהבות שמחות וחגיגות אופטימיות, ומכתיב נרטיב חדש.

 

צבע השנה של 2023 הוא עוצמתי ומעצים. זהו אדום נלהב שמתענג על שמחה צרופה, מעודד התנסות וביטוי עצמי ללא מעצורים, גוון מחשמל וחסר גבולות שמבטא הצהרה בולטת.

 

Pantone 18-1750 Viva Magenta מברך את כל האנשים ולהם נטייה לחיים ורוח מרדנית. זהו צבע נועז, מלא שנינות וחובק כל.

 

כגוון אדום ארגמן בעל ניואנסים המציג איזון בין חום וקור, Pantone 18-1750 Viva Magenta הוא גם צבע היברידי, שמתמקם בנוחות בין הפיזי והווירטואלי בעולם הרב-ממדי שלנו. הוא אסרטיבי, אבל לא אגרסיבי, אדום כרמין שאינו שולט באמצעות כוח, אלא נוקט בגישה של "אגרוף בכפפת קטיפה".

 

Pantone 18-1750 Viva Magenta הוא גוון אדום, דינמי וטרנספורמטיבי המסוגל לחולל שינוי ולהניע את העיצוב לכדי יצירת עתיד חיובי יותר.

 

קרדיט תמונה: אתר פאנטון העולמית

 

המשמעות מאחורי ויוה מג'נטה

 

ככל שאנו מאזנים את חיינו הדיגיטליים והפיזיים, ההערכה שלנו לעולם הטבע הולכת וגוברת. צבע השנה 2023 מכיר במשיכה הגדולה שלנו לצבעים טבעיים, אשר גדלה ככל שגדלה התנועה סביב שינויי אקלים, קיימות והגנה על הקרקע.

 

בתהליך בחירת צבע השנה של השנה, Pantone שמה לב להערכה הגדולה ולמודעות החזקה לטבע המיוצגות בידי אינספור טרנדים של סגנון חיים. אנו משלבים צורות חיים שונות בבתים שלנו כגון צמחים, פרחים, קירות חיים ומשקמים את חללי החוץ. אנו מוצאים הנאה בנסיעות, ספורט וזמן איכות בחוץ לאחר שפעילויות אלו הופסקו במהלך המגיפה. אנו מקפידים יותר להגן על גופנו כתוצאה ממשברי בריאות הציבור – תוך שמחפשים לצרוך ולהכניס לגופנו מרכיבים מזינים ממקורות הרבה יותר אמינים. כל מגמות אורח החיים מדברות בקצב הלב של כוחות הטבע.

 

מקורותיה האורגניים של ויוה מג'נטה שואפים השראה מכנימת קוכיניאל (ובאנגליתCochineal (scale. חרק זה מייצר חומצה כרמינית, שהיא גם חומר-צבע אדום בוהק ואחד מהצבעים היקרים, החזקים והבהירים ביותר במשפחת הצבעים הטבעיים. הגוון האדום של ויוה מג'נטה מחבר אותנו לאותו חומר מקור, וגורם לנו לספוג לתוכנו עוצמה קדומה.

 

צבע השנה 2023 ממזג את העושר, החום והחוזק של העולם הטבעי עם האופקים העשירים והפתוחים של העולם הדיגיטלי. התוצאה היא גוון אדום שמרחיב את אופקי האותנטיות שלנו. ויוה מג'נטה יוצר לנו הזדמנויות חדשות לבטא את עצמנו ומעורר בנו השראה לעשות זאת בביטחון ובגבורה.

 

כל הדרכים להשתמש בויוה מג'נטה

 

ויוה מג'נטה בבית ובעיצוב פנים

 

מעצבים נועזים יכולים לרתום את מלוא העוצמה של צבע השנה ולשלב אותו בדרכים שונות ומגוונות אם כספת קטיפה ואם כקיר מצופה לכה.

מי שמעדיף את הבית שלו נייטרלי יותר, יכול להשתמש בנגיעות של הצבע הדרכים שונות, החל בשילוב גוף תאורה פיסולי מזכוכית מוראנו, דרך סידור פרחים מרשים המדגיש חדר אוכל נייטרלי לחלוטין, ועד אמנות קנבס מופשטת בגוון זוהר שתלויה על קיר לבן בכניסה לבית.

גוון ויוה מג'נטה יכול ליצור הרבה דרמה גם במינונים קטנים.

 

 

 

ויוה מג'נטה בעיצוב גרפי

 

הצרכנים של היום מבלים זמן ניכר מהיום שלהם בהתבוננות בייצוגים ויזואליים שנוטים לגוונים חיוורים וניטרליים.

 

מעצבים המחפשים צבע חוצה גבולות ימצאו בצבע השנה 2023 פתרון שובה לב. מותג המשתמש בויוה מג'נטה מראה לכולם שהוא חסר פחד, מרתק, ושהוא רואה את העולם בצורה לא שגרתית על מנת ליצור פתרונות חדשים.

 

 

ויוה מג'נטה באריזה ופלסטיק

 

מותגים שרוצים ליצור תדמית מלאה בהתלהבות וחיות יכולים להשתמש בגוון ויוה מג'נטה כדי לעורר תגובה צרכנית חזקה. מכיוון שאדומים הם צבעים מתקדמים, הם מושכים את העין ומבליטים גם את הצבעים המקיפים אותם.

 

בין אם צרכנים גולשים בטלפונים שלהם או מסתובבים במעברי החנות, בחירה בצבע השנה 2023 תבטיח שאתם תבלטו ביחס למתחרים.

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם