הדרכות מקצועיות PRO

צבע לעץ – מוצרי צבע לעץ הטובים בעולם

רהיטים ואלמנטים שונים אשר עשויים מעץ מצויים כמעט בכל בית ומשרד. העץ מהווה כחומר גלם איכותי, חזק, עמיד ויפה ומהסיבה הזו הוא כה נפוץ ופופולארי.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

לצד כל היתרונות אשר טמונים בעץ, כמו כל דבר אחר בטבע, העץ אינו חסין באופן מוחלט כנגד פגעי הזמן, וכנגד מפגעים שונים אשר עלולים לפגוע ביופיו – כך שבכדי לשמור על זוהרו ועל מראהו ההתחלתי ישנם צבעי עץ וחומרים נוספים אשר שימוש בהם יסייע להשיג את המטרה.

 

שוק חומרי הבניין מציע עבורנו מגוון רחב ומגוון של צבעי עץ הנבדלים אלו מאלו בפרמטרים שונים. בכדי ליהנות מכל היתרונות אותם טומן בחובו אותו צבע לעץ, חשוב לא להקל ראש בבחירת הצבע ולוודא שאכן מדובר בצבע איכותי ועמיד אשר יספק את המצופה ממנו בצורה הטובה ביותר האפשרית.

 

 

דרכים שונות לצביעת עץ – צבע לעץ בהתאם לצורך


כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בצביעת עץ, עתיד לגלות שישנן 3 דרכים עיקריות אשר תאפשרנה לו להשיג את התוצאה המבוקשת.

הדרכים הן:

צבעים על בסיס מים – השוק מציע צבעי לכה אשר מבוססים על מים ומיועדים בין היתר גם לצביעת עץ. צבעים על בסיס מים מעניקים ברק ומספקים הגנה לעץ מפני עובש, מים וריקבון.

צבעים על בסיס שמן – היתרון הגדול של צבע לכה על בסיס שמן טמון בעובדה שבכוחו להגן מפני הפגעים השונים של מזג האוויר – וכחלק מכך, מתאים במיוחד לריהוט גינה ולאלמנטים מעץ החשופים לפגעים אלו.

צבעים אטומים – צבעים אטומים נחשבים לחזקים במיוחד והם מיועדים הן לאלמנטים הנמצאים בתוך הבין והן לאלמנטים מחוצה לו.

 

 

סוגי צבע לעץ

אלרם מציעים עבורכם סוגים שונים של צבעי עץ, כאשר כל סוג מתאפיין ביתרונות ובתכונות הפרטניות שלו ויכול להתאים למטרות אחרות. צבעי עץ מומלצים בעיקר לצביעה של פרגולה וריהוט גינה החשוף לפגעי מזג האוויר.

בין סוגי הצבעים:

Wolman צבע לעץ על בסיס מים במראה אטום – בכוחו של צבע זה להעניק מראה אטום לאחר מריחה של שכבה אחת בלבד.

Wolman צבע לעץ על בסיס מים במראה חצי אטום – הצבע מתאפיין בעמידות בפני מים ומתאים לצביעת פרגולות, ריהוט גינה, חלונות ועוד..

פריימר לצבעים אטומים 123  – צבע איכותי ורב שימושי אשר מתאים גם לצביעת אלמנטים שונים העשויים מעץ.

 

כאמור, בעת בחירת צבע לעץ, קיימת חשיבות גבוהה לוודא שהצבע אכן מתאים לדרישות שלכם ולאלמנטים אותם אתם מעוניינים לצבוע. בחירת צבע עץ איכותי ויעיל תאפשר לכם להשיג תוצאה משביעת רצון ועמידה לאורך זמן רב. הצבעים שאנו משווקים מגיעים בגוונים רבים לבחירתכם ולהתאמה מירבית לסוג העץ.

אם אתם חפצים בצבעים נועזים יותר ואולי לשלב צבע עם אפקט אנו ממליצים לכם לבדוק את מוצר ספריי הצבע הנמכר ביותר בעולם
2X ULTRA COVER המאפשר צביעה מעולה על כל משטח – מומלץ בעיקר לרהיטים ששטח הפנים שלהם אינו ישר ובאמצעות הספריי ניתן להגיע לכיסוי מירבי גם בחריצים קטנים וכן בעץ מגולף.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם