עשה זאת בעצמך DIY

מילק פיינט – צבע לעץ במראה מוברש

צבעים לחידוש רהיטים קיימים במגוון בסיסים כמו מים, שמן ואפילו...חלב? כן, שמעתם נכון. צבע חלב הוא בהחלט צבע והוא יכול להיות לא פחות ממושלם עבור הפרויקט שלכם.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

אז, מה זה בכלל צבע חלב?

במקור, מדובר באבקת צבע העשויה ממרכיבים פשוטים, 100% טבעיים, כמו חימר, חלבון חלב, סיד ופיגמנט, אותה מוהלים במים עד לתערובת צבע מוכנה לשימוש. למעשה, צבע חלב היה בשימוש עוד בימי קדם בפירמידות במצרים ועל ציורי מערות קדומים. בימינו אנו, צבע חלב נחשב לאהוד במיוחד בארה"ב בעיקר בגלל אפקט הקאנטרי שיק, בית חווה אמריקאי, שהוא מעניק לרהיטי עץ. זהו צבע רב-תכליתי שניתן להשתמש בו כדי להשיג מגוון רב של אפקטים, סדוק, משופשף, מוברש, משי או מבריק ובשל מרקמו הקליל יחסית, ניתן לשחק איתו די בקלות.

צבע חלב לעץ

הטכנולוגיה המתקדמת של ענקית הצבע האמריקאית ראסטוליום, מציגה את צבע חלב "מילק פיינט" כתערובת מוכנה לשימוש בפחית של 1 ליטר וב-6 גוונים טרנדיים. כמו יתר הצבעים מבית ראסטוליום, מילק פיינט הינו בסיס מים, אינו מכיל עופרת ומתאים לשימוש גם בחדרי ילדים. מרקם הצבע קליל באופן יחסי לצבעים אחרים ולכן מתייבש במהירות בשונה מצבע שמן לו נדרש ייבוש בן 24 שעות.

 

איך זה נראה?

צבע המילק פיינט מעניק אפקט עדין, בגימור מוברש Washed המדגיש את הפרטים המקוריים של הרהיט שנצבע ונותן מראה ותחושה של ריהוט עתיק, מה שהופך אותו לאידיאלי למראה בסגנון בית חווה וריהוט וינטג' והוא מושלם על פריטי עיצוב וריהוט מעץ.

שידה צבועה בצבע עץ

 

מילק פיינט VS צבע גיר שאבי שיק – מה ההבדל?

לצבע מילק פיינט ולצבע גיר שאבי שיק ישנן תכונות דומות מאוד – אך הן אינן זהות. צבע גיר שאבי שיק עבה בהרבה והגימור והתחושה דומים יותר לצבע מט אקרילי. בעוד שצבע גיר שאבי שיק חוסם כתמים ישנים ומעניק כיסוי מלא לכל משטח, צבע מילק פיינט מעניק כיסוי לפי הטעם האישי וניתן לשחק איתו. כך למשל, צבע גיר יכסה לחלוטין תוואי עץ וכתמים על המשטח בעוד שמילק פיינט ידגיש את תוואי העץ הקיימים. אם כן, צבע גיר שאבי שיק אינו מושפע מגוון המשטח המקורי בעוד שגוון צבע המילק פיינט ישתנה בהתאם למשטח.

 

צביעת רהיטי עץ

 

איך מיישמים צבע מיילק פיינט ולמה הוא מתאים?

 

צבע המילק פיינט מתאים ליישום ישיר על המשטח עם הכנה מינימלית. ניתן להשתמש בצבע חלב כמעט על כל סוג של משטח – פנים וחוץ – ללא פריימר או ליטוש מוקדם. המשטחים כוללים עץ, פורמייקה, זכוכית, פלסטיק, קיר גבס, טיח ואפילו מתכת.

במידת הצורך, ניתן לשייף קלות משטחים מבריקים במיוחד לשם שיפור היצמדות הצבע וחילחול הצבע אל תוואי העץ. מיישמים בעזרת מברשת שיער סינטטי איכותית בתנועות "V" בכדי להבליט את תוואי העץ המקוריים ולהעניק אפקט מוברש לרהיט. ממתינים כשעה לייבוש ראשוני ומיישמים שכבה נוספת במידת הצורך. ייבוש סופי 48 שעות.

 

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם