הדרכות מקצועיות PRO

שמן לעץ – חידוש עץ אורן

כדי לשמור על דק מעץ אורן מומלץ לטפל בו אחת לחצי שנה באמצעות שמן לעץ אורן המיועד לדקים, ריהוט, גדרות, קירות עץ ומוצרים נוספים, אותם תוכלו למצוא בחנות כלי עבודה וחנויות חומרי בניין ברחבי הארץ.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עלותו של דק מעץ אורן נחשבת זולה בהשוואה לסוגי עצים אחרים, ועל כן פופולארי מאוד. אולם, בשל היותו עץ רך חשוב לשמור על הדק באמצעות טיפול מונע תקופתי שיעזור לשמור על המרקם של העץ, להגן עליו מפני השמש למנוע ממנו להאפיר וכמובן למנוע היווצרות עובש ופטריות בעץ.  כדי לשמור על דק מעץ אורן מומלץ לטפל בו אחת לחצי שנה באמצעות שמן לעץ אורן המיועד לדקים, ריהוט, גדרות, קירות עץ ומוצרים נוספים, אותם תוכלו למצוא בחנות כלי עבודה וחנויות חומרי בניין ברחבי הארץ.

 

 

שמן דק טבעי

שמן דק לאורן מגוון הינו מוצר פרימיום לעץ חיצוני או פנימי העוזר לווסת את גוון העץ ביתר קלות תוך שהוא מגן עליו מפני קרינת UV (אולטרא סגול).אחד היתרונות הגדולים של שמן זה הוא שהוא מכיל פיגמנטים של צבע שקוף, ופיגמנטים צבעוניים המותאמים לסוג העץ – אלה מגבירים הגנה מפני השמש ועוזרים לשמר את צבעו הטבעי של העץ לאורך זמן.

 

שמן לעץ אורן מגוון – F&P שמן לחידוש דק מעץ רך

 

שמן דק לאורן F&P זהו שמן דק המגן גם מפני עובש ולמעשה מספק לעץ את כל ההגנות הדרושות לו והכל במוצר אחד:

חודר עמוק מאוד לתוך העץ ומגן מפני דהייה הנוצרת מקרני השמש.

יתרונות נוספים של שמן זה הוא שהוא אטום בפני מים, ובכך מונע הופעת טחב ופטריות במשך כל עונות השנה.

שמן דק לעץ אורן קל מאוד ליישום וכן ניתן לנקותו במים ובסבון.

 

בעת היישום, שמן לעץ אורן נספג בתוך העץ וצובע אותו מבפנים ללא יצירת שכבה של צבע או שמן חיצונית. כל משטח העץ נשאר אחיד ואיננו חשוף לשחיקה או סדקים. ניתן למצוא שמן לעץ אורן במגוון צבעים, שקוף או טבעי ובגוונים נוספים. החומר חודר עמוק לתוך העץ ומבטיח את הגנתו. שמן לעץ אורן לא רק מגן על העץ אלא גם מייפה אותו, מבליט את מבנה העץ ואת הטקסטורה שלו, מדגיש את יופיו הטבעי ומכאן ערכו המוסף.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם