עשה זאת בעצמך DIY

נרגעים עם צבע השנה 2020: כחול קלאסי

רגע לפני חגיגות השנה החדשה, 2020, פאנטון העולמית מכריזה על צבע השנה Pantone 19-4052 כחול קלאסי. מומחי הצבע של פאנטון: "אנחנו חיים בתקופה לא פשוטה המחייבת תחושת אמון ותקווה, הכחול הקלאסי מביע את הביטחון והיציבות להם אנו זקוקים".

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

Pantone 19-4052 כחול קלאסי. נצחי ומתמשך, אלגנטי בפשטותו. מזכיר שמיים בין ערביים, משרה רוגע וביטחון. כחול קלאסי מדגיש את הכמיהה שלנו לבסיס אמין ויציב כשאנחנו עומדים בפני שינוי, לקראת עידן חדש בחיינו. זהו גוון שנצרב היטב בזיכרון האנושי שלנו כמרמז על שלווה, ככזה המעניק מפלט רוחני ומאפשר לנו לארגן מחדש את המחשבות לצלולות ובהירות כמו קרן לייזר חדה.

 

 

 

 

 

במשך 20 שנה, צבע השנה של Pantone השפיע על החלטות פיתוח מוצרים ורכישות בתעשיות רבות, כולל אופנה, ריהוט לבית ועיצוב תעשייתי, כמו גם מוצר, אריזה ועיצוב גרפי. תהליך בחירת צבע השנה מושפע מהרבה מאוד אספקטים וניתוח טרדנים עולמיים. בכדי להגיע לבחירה מדי שנה, מומחי הצבע של פנטון סורקים את העולם בחיפוש אחר השפעות לבחירת הצבע החדש. השנה, 2020, מסבירים מומחי הצבע של פאנטון כי נוכח התקופה הלא יציבה בה אנו חיים, מן הראוי שנתמסר לגוןן מרגיע: "בעוד המרוץ לקדמה וטכנולוגיה מקדים את היכולת האנושית לעבד הכל יחד, זה די ברור מדוע קל לנו להתמסר לגוונים המשרים אמינות ומציעים לנו הבטחה להגנה. הכחול הקלאסי קליל ואינו אגרסיבי, הוא מייצר חיבור בקלות ומאפשר אינטראקציה רגועה, זהו גוון אוניברסלי, הוא מחבק ומשרה נוחות".

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם