הדרכות מקצועיות PRO

מה ההבדל בין צבע לעץ אטום או חצי שקוף?

צבעים לעץ לשימוש חיצוני/עמידים לשמש ומים

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

כאשר רוצים להגן על משטחי עץ חיצוניים ישנה חשיבות רבה לבחירת הצבע הנכון. כיום ישנם לא מעט צבעים לבחור מהם, לכל צבע יש את התכונות והיישומים הייחודיים שלו, והבחירה באחד על פני אחר תלויה בגורמים שנים כמו למשל התוצאה שתרצו להשיג, מידת ההגנה הדרושה וגם אופיו של העץ אותו צובעים.

 

מבין כל האפשרויות שיש שם בחוץ, צבע לעץ אטום וצבע חצי שקוף הן שתי אופציות מעולות, שיש ביניהן גם הבדלים שכדאי לקחת בחשבון על מנת להגיע להחלטה הנכונה ביותר. מה ההבדלים בין שני סוגי הצבעים ועל אילו שיקולים יש לסמוך כאשר מכריעים ביניהם? כל הפרטים לפניכם.

 

אז מה ההבדלים בין צבע אטום לבין צבע חצי שקוף?

 

הבנת ההבדלים בין סוגי הצבעים לעץ חשובה, אם רוצים לקבל החלטה מושכלת שתואמת לצרכי הפרויקט באופן ספציפי:

 

צבע עץ חצי שקוף

 

סקירה כללית:

 

צבעי עץ חצי שקופים נועדו למקסם את היופי הטבעי של העץ תוך מתן שכבת הגנה שחודרת עד לעומקו. כפי שהשם שלהם מרמז, הם שומרים על המראה הטבעי של העץ – עדין ואורגני.

 

תכונות עיקריות:

  • שימור מרקם העץ – צבעים חצי שקופים שומרים על המראה הטבעי של סיבי עץ, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור משטחים שבהם רוצים לשמר את האסתטיקה הטבעית.
  • הגנה עד לעומק העץ – צבעים אלו חודרים עד לעומק העץ ומגנים עליו מפני פגעי מזג האוויר, תוך שמאפשרים לו להסתגל לשינויים בלחות ובטמפרטורה.
  • רמות VOC נמוכות ותחזוקה קלה – צבעים חצי שקופים הפכו לפופולריים בזכות הרמות הנמוכות יותר של תרכובות אורגניות נדיפות (VOC) והתחזוקה הקלה שהם מציעים.

 

מתי מתאים להשתמש בצבע חצי שקוף?

 

צבע חצי שקוף יהיה בחירה אידיאלית עבור רהיטי חוץ, דקים ומשטחים שחשופים לפגעי מזג האוויר. הוא מתאים לפרויקטים בהם רוצים לשמור על המרקם הטבעי של העץ, יהיה יעיל במיוחד על עץ חדש או כזה שלא עבר טיפול בעבר, ופחות יתאים לכיסוי של צבע קיים.

 

צבע עץ אטום

 

סקירה כללית:

 

צבעי עץ אטומים מספקים כיסוי מלא לעץ, והם זמינים בשלל גוונים. צבעים אלו מאופיינים ביכולתם ליצור משטח צבעוני ואחיד, המסתיר את המרקם הטבעי של העץ.

 

תכונות עיקריות:

  • כיסוי אחיד – צבעים אטומים מסתירים לחלוטין את המראה הטבעי של העץ, ומציעים כיסוי צבעוני אחיד.
  • הגנה עד לעומק העץ – צבעים אטומים חודרים עד לעומק העץ ומבטיחים הגנה טובה ואיכותית מפני תנאי מזג האוויר השונים.
  • הגנת מפני קרני UV ושחיקה – הרבה צבעים אטומים מגיעים עם תכונות כמו הגנת UV ועמידות בפני שחיקה ולכן הם נחשבים לעמידים גם בפני תנאי חוץ קשים.

 

מתי מתאים להשתמש בצבע אטום?

 

צבע אטום לעץ יהיה בחירה מעולה אם אתם רוצים לחדש צבע קיים או מעוניינים ליצור גימור אחיד. מומלץ ליישם צבעים כאלו על דק, פרגולות, גדרות, ריהוט גן ומשטחי עץ חיצוניים אחרים. צבע זה פחות יתאים, אם אתם מעדיפים את מראה העץ הטבעי, שכן מספק כיסוי מלא.

 

צבע לעץ חצי שקוף Durastain על בסיס מים

 

אם אתם מעוניינים לצבוע משטח חוץ מעץ ולשמור על המראה הטבעי שלו, צבע לעץ חצי שקוף Durastain מבית Wolman יהיה בחירה מעולה עבורכם. הוא כולל פולימר NEVERWET™‎ דוחה מים המוגן בפטנט ותכונות דוחות מים. צבע זה ניתן ליישם בשכבה אחת ולחדש את מראה העץ הישן, הוא מונע כתמים על המשטח ומספק גימור מט עמוק.

 

את צבע לעץ Durastain ניתן ליישם על משטחים שונים לרבות דקים, גדרות, רעפים, מרפסות, טיילות, ריהוט חוץ, סככות, פרגולות, מחסנים, בתי עץ, ריהוט גן וחלונות, וליהנות מפתרון רב תכליתי ושימושי.

צבע לעץ חצי שקוף מכיל ™NEVERWET על בסיס מים

צבע אטום לעץ – Durastain על בסיס מים

 

אם אתם מעדיפים כיסוי מלא לעץ וגימור אטום, לחברת Wolman יש גם צבע אטום Durastain הזמין עבורכם בשלל גוונים לבחירה. גם צבע אטום לעץ כולל פולימר NEVERWET™‎ המוגן בפטנט ומציע תכונות דחיית מים.

צבע זה מעצים את יופיים של משטחי עץ וניתן ליישם אותו על בתי עץ, ריהוט גן, חלונות, פרגולות, דקים, גדרות, חיפויי עץ ועוד.

צבע לעץ במראה אטום מכיל ™NEVERWET מבוסס מים

כיצד בוחרים צבע לעץ?

הבחירה בין צבע עץ חצי שקוף לבין צבע עץ אטום תלויה בתוצאה הרצויה ובדרישות הפרויקט, לכאן או לכאן, כדאי לבחון את התכונות של כל מוצר ולרכוש צבע מחברה איכותית המתמחה בצבעי חוץ כך שתספק איכות בלתי מתפשרת, הגנה איכותית וגימור שיגרום למשטחי החוץ שלכם להראות ולהיות במיטבם!

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם