טיפים מהמומחים שלנו

הכירו את חומרי האיטום של Maris

איטום גגות

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

חומרי איטום משחקים תפקיד חשוב בתחום הבניה והתשתיות כשהם מבטיחים עמידות, אריכות חיים והגנה מפני פגעי מזג האוויר, כאשר כיום ישנם מותגים שונים של מוצרי איטום שם בחוץ.

 

מבין כל מותגי האיטום שישנם, חברת Maris נחשבת למובילה ופורצת דרך כשהיא מספקת מגוון חומרי איטום איכותיים, המספקים מענה לצרכים שונים ומגוונים, כל אחד עם התכונות והיישומים הייחודיים שלו. לכן רגע פני שאתם פונים להתעסק עם אתגרי איטום, כדאי שתכירו את המוצרים הבאים.

 

מריס 250: חומר איטום לגג

 

Maris 250 הוא חומר איטום פוליאוריטני מקצועי ולו כל הכוח להתמודד עם מים עומדים ותנאי מזג אוויר מאתגרים ביותר. לחומר איטום זה יש כושר הדבקה יוצא דופן למגוון רב של משטחים, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת כאשר אתם רוצים לאטום גגות בטון, אסבסט או איסכורית, תעלות ומרזבים או אפילו אדניות עץ ובטון.

 

גם תכונת הייבוש המהיר של מריס 250 מהווה יתרון, כשהיא מבטיחה יעילות ללא פגיעה באיכות. זהו חומר המתאים לכל מי שמחפש פתרונות איטום חזקים אשר מחזיקים מעמד לאורך זמן.

 

חומר איטום לגג - מאריס 250

מריס 400: ליישום מעל מריס 250 עבור הגנה לתנועת הולכי רגל

 

אם ביצעתם טיפול לגג באמצעות מריס 250, תוכלו ליישם שכבת הגנה נוספת לתנועת הולכי רגל ואיטום נגד מים, חומצות ושמנים הידראוליים באמצעות חומר איטום מריס 400. כחומר איטום חד-רכיבי המבוסס על פוליאוריטן אליפטי הוא מתאים למגוון משטחים, מגגות החשופים לתנועת הולכי רגל, דרך חדרים טכניים ועד גשרים, מבני בטון, בידוד פוליאוריתן מוקצף ומשטחים מתכתיים.

 

עמידותו בפני גורמים סביבתיים שונים, יחד עם עם קלות היישום, הופכות אותו לבחירה אידיאלית ואת המשטח המטופל לפונקציונלי, מבריק וקל לניקוי.

 

חומר איטום מריס 400

 

מריס 420: ציפוי פוליאוריטן עם פיגמנט ליישום מעל מריס 250

 

חומר איטום נוסף שמומלץ ליישם מעל מריס 250 כדי להשלים את הטיפול במשטח הוא מריס 420. מריס 420 הוא ציפוי פוליאוריטן אליפטי עם פיגמנט אשר נחשב לפרטנר המושלם של ציפויי איטום חשופים, כשהוא מתפקד כציפוי עליון, העמיד גם בתנאים קשים.

 

בעזרת תכונות העמידות הגבוהה בפני שחיקה, המרקם החצי קשיח, והיציבות הגבוהה, מריס 420 מבטיח שחומרי האיטום הבסיסיים יחזיקו מעמד לאורך זמן בכל תנאי מזג האוויר.

 

ציפוי פוליאוריטן אליפטי מריס 420

 

בד חיזוק מריס: בד פוליאסטר לחיזוק לפני שכבת איטום

 

כאשר מבצעים איטום יש לנקוט בכל האמצעים כדי להבטיח יעילות ואיכות. כאן בד חיזוק מריס נכנס לתמונה ופועל כשכבת חיזוק לפני יישום מריס 250. אם את מריס 400, ומריס 420 יש ליישם לאחר השימוש במריס 250, בד זה מתאים לטיפול מקדים כאשר התאימות שלו לחומר האיטום, יחד עם חוזק הקריעה המרשים שלו, הופכים אותו לאלמנט חשוב ובלתי נפרד מכל פרויקט איטום על הגג.

 

יותר מכך, העמידות שלו בפני קרני UV מבטיחה שהאיטום שאתם מבצעים יישאר עמיד ואיכותי לאורך זמן.

 

בד חיזוק לפני איטום מריס

 

מריטרנס: איטום שקוף ומבריק לגגות מרוצפים

 

אם אתם מעריכים את השילוב בין אסתטיקה לפונקציונליות, מריטרנס יהיה בחירה מעולה עבורכם. מריטרנס הוא חומר איטום חד רכיבי אטום ושקוף המבוסס על פוליאוריטן, ומציע איטום לטווח ארוך.

 

מעבר לציפוי השקוף המשתלב בצורה מושלמת על משטחים שונים, מריטרנס משמש גם כגורם המחזק את שלמותם של מבנים ומתאים לאיטום מרפסות, גגות מרוצפים, זכוכית משוריינת, קירות ולבני זכוכית.

 

maritans

 

מריס 250 אקווה: חומר איטום פוליאוריטני מקצועי על בסיס מים

מריס 250 אקווה הוא חומר איטום חד רכיבי מקצועי על בסיס מים, המספק ביצועי איטום יוצאי דופן מבלי לכלול מדללים. הוא מספק איטום מושלם מפני מים עומדים, כאשר אחד המאפיינים הבולטים שלו הוא מידת האלסטיות הגבוהה.

 

חומר זה יהיה בחירה מעולה כאשר אתם רוצים פתרון יותר ידידותי לסביבה אך לא פחות איכותי, והוא ישמש אתכם לאיטום גגות, מרזבים, מרפסות, תעלות מים ועוד.

 

מריס 250 אקווה

 

מריס היברידי: איטום פוליאוריתן היברידי לגגות משופעים

 

מריס היברידי הוא חומר איטום פוליאוריתן היברידי אשר מתאים ליישום על גגות משופעים, מרפסות וחדרים רטובים. הוא פשוט ליישום בשיטות שונות – מברשת צבע, רולר או איירלס והתוצאה תהיה אחידה ויפה, ללא סימני תפרים ועם היצמדות מלאה ללא הצורך בעיגון נוסף.

 

היכולת שלו לעמוד בטמפרטורות הנעות בטווח של של 15 ועד 70 מעלות צלזיוס מאפשרת מעבר של אדי מים ומשכללת את יכולת ההסתגלות שלו לסביבות מגוונות.

 

מריס היברידי

 

לחברת Maris – חבילה מקיפה של פתרונות איטום

חברת מריס מציעה מגוון פתרונות איטום איכותיים ומקצועיים המתאימים ליישומים שונים מגגות, דרך מרפסות ועד גשרים. מוצרי האיטום של החברה משלבים בין פונקציונליות, עמידות ואסתטיקה בדרכים שונות, ומגדירים מחדש את הדרך שבה אנו מתמודדים עם אתגרי איטום!

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם