הדרכות מקצועיות PRO

כל בית צריך דבק

דבק בשפורפרת

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

בין אם אתם נגרים אשר בונים מוצרים מעץ, בין אם אתם מתכננים מוצרים מ- PVC, בין אם מומחי אלקטרוניקה אשר מרכיבים רובוטים או מטוסים זעירים, בין אם אתם אנשים של “עשה זאת בעצמך” ובין אם אתם חובבי יצירה, בשלב כזה או אחר בעבודתם תזדקקו לדבקים חזקים.

דבק חזק ישנם שימושים רבים בבית החל בהדבקת מדפים או ראי על הקיר, דרך הדבקת אביזרי אמבט למיניהם או הדבקת פאנל של פרקט שיצא ממקומו ועד לאיטום. חיפוש קטן ומעמיק אחר דבק יגלה לכם כי קיימים סוגים שונים של דבקים חזקים מחברות מותג שונות, עם תכונות מגוונות ובטווח מחירים רחב. עובדה זו עשויה להיות מעט מבלבלת ואף למנוע מכם לבחור את הסוג הנכון למטרות שלכם.

 

מדוע כדאי לבחור נכון?

חשוב להבין שבחירה נכונה הנה חשובה, מכיוון שיכולה להשפיע על מידת העמידות של המוצר אותו הנכם מדביקים. לכן עליכם להקפיד לבחור דבק בהתאם למשתנים כמו: סוג החומר אותו ברצונכם להדביק, סוג המשטח, גודלו ומשקלו וכן זמן הייבוש. הדבק שלנו בעל יתרון מובהק ביחס לאחרים, בשלוש מילים: .all in one הדבק משמש גם להדבקה וגם לאיטום ומהווה פתרון מצוין למגוון בעיות ברחבי הבית ובחוץ.

 

על EVO – STIK שמעתם?

חברת EVO – STIK היא היצרנית מספר אחת של דבקים בבריטניה והיא מספקת את מוצריה לשווקי ה– DIY והמסחר. פתרונות ההדבקה של החברה מיוצרים במיוחד כדי לספק מענה מקצועי, מתקדם ואיכותי לצרכים של לקוחותיה, בין אם למטרת שיפורים בבית ובין אם למטרה יותר מסחרית. בין מוצרי החברה ישנם שני דבקים רבי עוצמה, המומלצים למגוון רחב של שימושים ומטרות, האחד הוא ULTIMATE והשני הוא STICKS LIKE SHIT.

 

 

ULTIMATE – טכנולוגיה היברידית

ULTIMATE הוא דבק חזק מאוד, אפילו חזק בהגזמה אם תרצו והסיבה לכך היא שבכוחו להחזיק עד 15 טון. הדבק כולל טכנולוגית פולימר מתקדמת הגורמת להדבקה חזקה ביותר בהשוואה למוצרי דבק אחרים בשוק. למעשה ULTIMATE הוא הפתרון המושלם כאשר מחפשים דבק אשר נדבק מתחת למים, חסין למזג האוויר ושניתן לצבוע מעליו. מלבד יתרונות אלו לדבק יש יתרון אחד נוסף: באמצעותו ניתן להדביק עץ, MDF, אריחים, קרמיקה, לבנים, בטון, אבן, פלסטיק, PVC, מתכת, מראות, טפטים מעוצבים, זכוכית. כמו כן היות וזמן הייבוש גם הוא קריטריון חשוב לבחירת דבק חזק, במקרה של ULTIMATE מדובר בזמן ייבוש ראשוני של 10 דקות וזמן ייבוש סופי האורך 24 שעות.

 

STICKS LIKE SHIT

דבק רב עוצמה נוסף מבית EVO – STIK הוא STICKS LIKE SHIT. מלבד עוצמתו הוא ייעודי לרוב סוגי המשטחים, לרבות: בטון, עץ, פלסטיק, PVC, מראות, לוחות בידוד ועוד ובנוסף הוא אינו מכיל מדללים ועל כן מתאים גם להדבקת קלקר. אם חשבתם להשתמש בו וליישם שכבת צבע מעליו זה אפשרי, היות והוא ניתן לצביעה, ואף יותר מכך: הוא קל לניקוי ולכן מתאים לשימושים רבים. STICKS LIKE SHIT יהיה הדבק המומלץ עבורכם גם כאשר אתם מחפשים יכולות הדבקה מתחת למים, מכיוון שגם זו אחת מתכונותיו אשר הופכת אותו לפתרון מתקדם ואיכותי.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם