הדרכות מקצועיות PRO

הכן גגך לחורף

החורף עוד רגע כאן. אם אתם רוצים לנצל בחוכמה את הזמן שנשאר עד לבוא היורה, מומלץ וכדאי לעלות על הגג ולוודא שהוא מוכן להתמודד בהצלחה עם כמות הממטרים של ימות החורף. איך עושים זאת? והאם חייבים איש מקצוע? כל הפרטים לפניכם.
איטום גג לחורף

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

הכנת גג הבית לחורף יכולה למנוע מכם התעסקות רבה בעונת הגשמים ולאפשר לכם להימנע מחדירת מים, וכתוצאה מכך מרטיבות ונזילות. מיותר לציין שחדירת מים אל פנים המבנה יכולה לגרום לנזקים רבים ובמקרה הגרוע אף לפגיעה ממשית ביסודות שלו. לכן רגע לפני שהחורף מתחיל כדאי לעלות על הגג עם חומרי איטום ייעודיים, ובמקרה הזה: חומרי איטום פולימריים- מבוססי פוליאורתן, אקריל וביטומנים משופרים. עם החומרים הנכונים אינכם צריכים אף להזמין איש מקצוע תוכלו לעשות זאת בעצמכם בקלות וביעילות.

 

 

מהו חומר איטום פולימרי?

 

מוצרי איטום משמשים הן את האדם הפרטי והן ענפים בתעשייה. בין חומרי האיטום הפופולריים לשימוש על גגות נמצא חומר האיטום הפוליאורתני כמו מריס 250. חומר איטום זה נמצא בשימוש כבר שנים רבות בארץ ובעולם. התכונות המשופרות לצד המגבלות הקיימות של יריעות האיטום הביטומניות הובילו לכך שכיום התזת או מריחת חומר איטום פוליאורתני הפכה לנפוצה, שימושית ומאוד נוחה ליישום.

 

אילו סוגים של חומרי איטום פולימרים קיימים?

 

ישנם סוגים שונים של חומרי איטום פולימרים והם נבדלים זה מזה בתכונות שלהם. ישנם חומרי איטום המבוססים על מים ולעומתם חומרי איטום המבוססים על ממיסים. הסוג הראשון היה נפוץ לאורך שנים אולם עם הזמן כושר האיטום שלו נפגע בעיקר כאשר האזור שנאטם נחשף למים בתדירות גבוהה. הסוג השני נחשב להרבה יותר מתקדם וסוגיו השונים מציעים מידת עמידות גבוהה בפני קרני UV, חומצות, ממיסים ועוד. כמובן שישנם סוגים שונים של חומרי איטום על בסיס ממיסים והם מגיעים בדרגות איכות ויעילות שונות.

 

איכות באיטום גגות: MARISEAL SYSTEM

 

חברת מריס מציעה פתרונות איטום שונים ומגוונים לגגות של מבנים, ביניהם מריס 250, פיתוח חדשני של נוזל פוליאורתני המספק מעטפת הגנה איכותית לגג הבית שלכם. מדובר במערכת איטום בה נעשה שימוש על ידי אנשי מקצוע מומחים ברחבי העולם כולו, זאת מסיבות כמו: יישום קל ונוח, עמידות בפני מים – גם כשהם נקווים, יישום על משטח מלא, מעבר של אדי מים, תרומה ליצירת בידוד תרמי ועמידות בפני הרבה ממיסים ושמנים.

 

 

איטום גגות

 

 

מריס 250 – לא רק עמיד, גם עומד בכל התקנים

 

מריס 250 איטום פוליאוריתני הוא חומר איטום ייעודי לגגות אשר נבדק ואושר על ידי המכון הגרמני לבדיקת חומרים לבנייה  MPA-Braunschweig ועל ידי המכון לבדיקות צרפתיות עבור חומרי בניין BUREAU-VERITAS.
כמו כן המוצר זכה לאישור טכני אירופאי והוא כולל את הסימן CE המעיד על הסמכה. איכותו של החומר והעמידה בתקנים הנדרשים אלו הם מאפיינים המעידים שחומר זה מאוד בטיחותי לשימוש וניתן לסמוך עליו שיעשה את העבודה וישמור על הגג נקי מנזילות ורטיבות על הצד הטוב ביותר.

איך מיישמים חומר איטום פולימרי?

 

חומרי איטום אלו מציעים יתרונות רבים ביחס ליריעות ביטומניות. היתרון הבולט הינו הדבקה מלאה על כל שטח הגג ללא אזורים "המתרוממים באוויר". אזורים כאלה עלולים ליצור "זחילת" מים מתחת ליריעה והופעת הנזילה במקום מרוחק ממקום החדירה. נזילות כאלו הן קשות לאיתור וטיפול, לעומת איטום בנוזל פוליאורתני, המאפשר תיקון נזילות בקלות — בדיוק מעל המקום בו מופיעה נזילה. יישום חומרים פולימריים נעשה בקלות על ידי התזה או מריחה. מדובר בתהליך מאוד מהיר ונוח אשר מגדיל את טווח השימוש והיישום ומאפשר לכם ליהנות ממערכת איטום אמינה אחידה, גמישה ורציפה, בהדבקה מלאה ללא תפרים ובהתאמה מלאה למבנה הגג הייחודי של הבית שלכם.

 

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם