טרנדים מעולם העץ

צבעים לעץ לשימוש חיצוני/עמידים לשמש ומים

צבעים לעץ לשימוש חיצוני/עמידים לשמש ומים

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

כאשר אתם רוצים לשפץ את ריהוט הגן שלכם, או לחדש דקים ופרגולות, עליכם לבחור את הצבע המתאים ביותר למשימה. הסיבה העיקרית לכך היא שמוצרי עץ שנמצאים בחוץ חשופים לתנאי מזג אוויר שונים כמו שמש, גשם ולחות, ואם הם לא יהיו מוגנים, הם לא יגלו עמידות לאורך זמן.

 

זו בדיוק הסיבה שישנם צבעים מיוחדים לעץ, אשר פותחו כדי לגלות עמידות בפני אתגרים אלו ממש. אנו נשמח לפרט לכם על ההבדלים ביניהם לבין צבעי פנים, וגם לספק לכם המלצות לשני צבעים מעולים לשימוש חיצוני!

 

מה ההבדל בין צבעים לשימוש פנימי לבין צבעים לשימוש חיצוני?

 

הבנת ההבדלים בין צבעים חשובה, במיוחד אם אתם רוצים לבחור בצבע המתאים למטרת הצביעה. בין צבעי פנים לצבעי חוץ יש מספר הבדלים, כמו למשל:

 

  • עמידות בפני מזג אוויר – צבעי חוץ מתוכננים לעמוד בתנאי חוץ קשים כמו חשיפה ממושכת לשמש, גשם, לחות ותנודות טמפרטורה כאלו ואחרות.
  • עמידות לשמש / UV צבעי חוץ כוללים גם תכונות שהופכות אותם לעמידים בפני קרני UV, מה שמונע מהם לדהות לאורך הזמן ולשמור על החיוניות שלהם.
  • עמידות בפני מים – המון צבעי חוץ משלבים גם תכונות עמידות בפני מים, וכתוצאה מכך מונעים נזקי מים ולחות.
  • גמישות – תנודות טמפרטורה משמעותיות יכולות לגרום לעצים להתרחב ולהתכווץ בהתאם. צבעי חוץ מעוצבים להיות גמישים יותר כדי למנוע סדקים או קילופים.

 

החשיבות של עמידות בפני שמש ומים

 

כאשר צובעים משטחי עץ חיצוניים חשוב לבחור בצבעים עמידים בפני שמש ומים. מוצרים אלו חשופים באופן תדיר לאור השמש, מה שעשוי לגרום לצבע העץ לדהות, לעץ להתייבש ולהיסדק, כל שכן לפגוע באסתטיקה החיצונית של המשטחים. בנוסף, חשיפה למים ולחות עלולה להוביל לריקבון, עובש, טחב, מזיקים ונזקים מבניים. לכן בחירת צבעים עמידים במיוחד לשמש ומים היא חיונית.

 

צבעים אלו לא רק יגרמו למשטחי ורהיטי העץ שלכם להיראות טוב יותר, אלא שהם גם יספקו שכבת הגנה שתאריך את תוחלת חייהם במידה משמעותית.

 

בחירת הצבעים הטובים ביותר עבור מוצרי העץ שלכם

 

בחירת הצבע הנכון ליישום, זו אחת ההחלטות החשובות בכל פרויקט שיפוץ וחידוש משטחי ורהיטי עץ חיצוניים. אנו מזמינים אתכם לבדוק את שני המוצרים הבאים:

 

צבע לעץ אטום Durastain על בסיס מים

 

אחת האפשרויות המעולות שעומדות לרשותכם כאשר אתם מחפשים צבע עץ חיצוני תהיה צבע לעץ אטום Durastain מבית Wolman. צבע זה מבוסס על מים ומה שמייחד אותו הוא פולימר NEVERWET™ המוגן בפטנט, הדוחה מים ומספק הגנה לאורך זמן.

צבע לעץ במראה אטום מכיל ™NEVERWET מבוסס מים

 

צבע לעץ אטום Durastain מתאים למגוון רחב של יישומי חוץ. תוכלו לצבוע בעזרתו ריהוט גן, פרגולות, בתי עץ, חלונות, דקים, גדרות וחיפויים. אך כדי ליהנות מכל היתרונות שמציע, הקפידו על עבודת ההכנה ונקו היטב את משטחי העץ לפני שאתם מתחילים, מה שאומר לקרצף, להסיר ציפויים קודמים וללטש בעת הצורך.

 

צבע לעץ חצי שקוף על בסיס מים Durastain

 

אפשרות מצוינת נוספת של Wolman היא צבע לעץ חצי שקוף Durastain על בסיס מים, אשר גם הוא מכיל את הפולימר NEVERWET™ תכונה לדחיית מים המוגנת בפטנט ומספקת הגנה מעולה מפני נזקי מים. לצבע זה יש גימור חצי אטום ועל כן הוא שומר על המראה העץ הטבעי, תוך שמתאים לשלל משטחים כמו גדרות, רעפים, סיפונים, טיילות, מרפסות, ריהוט חוץ, פרגולות, בתי עץ, ריהוט גן וחלונות.

צבע לעץ חצי אטום מכיל ™NEVERWET על בסיס מים

 

גם כאן לעבודת ההכנה יש חשיבות. כדאי להתחיל אם בדיקה קטנה במקום לא גלוי כדי להבין את היקף העבודה הנדרשת, אולם תמיד מומלץ לנקות את המשטח כדי לשפר את ספיגת הצבע ולהסיר ציפויים קודמים. את הצבע מיישמים על משטח יבש, חלק וללא אבק ולכלוכים.

 

לסיכום,

 

בחירת הצבע המתאים חשובה וכאשר מדובר בצביעת משטחי ורהיטי חוץ, יש לבחור במוצרים עמידים בפני נזקי שמש ומים. שני המוצרים של Wolman מספקים שכבת הגנה מצוינת עבור משטחי עץ חיצוניים, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור פרויקטים מסוגים שונים.

 

בעזרת הכנה מקדימה ויישום נכון תוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר, ולגרום למשטחי העץ החיצוניים שלכם לגלות עמידות בפני חשיפה ממושכת לתנאי חוץ, ועל הדרך להיראות מדהים לאורך שנים.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם