עשה זאת בעצמך DIY

צבע השנה 2021

פאנטון העולמית מכריזה על גווני השנה 2021 והם לגמרי מה שאנחנו צריכים עכשיו. PANTONE 17-5104 אפור אולטימטיבי + PANTONE 13-0647 בהיר ומרומם. זיווג בעל עוצמה ומסר של תקווה והמשכיות.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

מתוך אתר פאנטון העולמי

 

 

PANTONE 17-5104 אפור אולטימטיבי + PANTONE 13-0647 בהיר ומרומם אלו שני צבעים עצמאיים המדגישים איך שני אלמנטים שונים שחוברים זה לזה, מבטאים בצורה הטובה ביותר את הלך הרוח של פנטון לשנת 2021. האיחוד בין שני הצבעים מעשי ועמיד אך יחד עם זאת מחמם ואופטימי, בנוסף הוא מעביר מסר של כוח ושל חיוביות. זהו סיפור של צבע המתייחס לתחושות עמוקות על ההבטחה לעתיד שטוף שמש וידידותי.

השילוב בין PANTONE 17-5104 אפור אולטימטיבי + PANTONE 13-0647 בהיר ומרומם מעביר מסר של אושר ועוצמה. זהו שילוב שאפתן שמעצם קיומו נותן לנו תקווה, עלינו להרגיש שהכל עומד להתבהר, זה חיוני לרוח האנושית.

כשאנשים מחפשים דרך להתמלא באנרגיה, בהירות ותקווה ולהתגבר על חוסר הוודאות המתמשך, הגוונים הנמרצים והמעצימים מעניקים משמעות לחיפושיהם. צבעו של PANTONE 13-0647 בהיר ומרומם הוא צהוב בהיר, בוהק, עליז, נוצץ ובעל חיים. הגוון הצהוב בעל תכונות מחממות המטעינות את החדר באנרגיה של השמש. PANTONE 17-5104 אפור אולטימטיבי הוא סמל לאלמנטים מוצקים, אמינים ונצחיים המספקים בסיס יציב. צבעי חלוקי נחל על החוף ואלמנטים טבעיים שמראם הבלוי מדגיש את היכולת שלהם לעמוד במבחן הזמן, מעניקים תחושה של קור רוח, יציבות וחוסן.

הזיווג בין PANTONE 17-5104 אפור אולטימטיבי + PANTONE 13-0647 בהיר ומרומם מדגיש את הצורך המולד שלנו להיראות, להיות גלויים, להשמיע את קולנו. הקשר העמוק לתכונות כמו תובנה, חדשנות, אינטואיציה, כבוד לחוכמה, חוויה ואינטליגנציה מעוררים התחדשות, ודוחפים אותנו קדימה לעבר דרכי חשיבה ומושגים חדשים.

 

 

 

מתוך אתר פאנטון העולמי

על צבע השנה של פנטון

במשך למעלה מ- 20 שנה ההכרזה על צבע השנה של פנטון השפיעה על פיתוח מוצרים ותהליכי קבלת החלטות בענפים רבים, החל בענף האופנה, הריהוט לבית והעיצוב התעשייתי ועד אריזות מוצרים ועיצוב גרפי.

תהליך בחירת צבע השנה של פנטון דורש תשומת לב מעמיקה וניתוח מגמות. כדי להגיע לבחירה, בכל שנה מומחי הצבעים של פנטון במכון Pantone Color סורקים את העולם ומחפשים אחר השפעות צבע חדשות. החיפוש כולל תעשיות שונות כמו תעשיית הבידור והסרטים שנמצאים בהפקה, אוספי אמנות נודדים, אמנים חדשים, אופנה, כל תחומי העיצוב, יעדי נסיעות פופולריים, כמו גם אורחות חיים חדשים, סגנונות משחק ותנאים סוציו-אקונומיים. ההשפעות עשויות לנבוע גם מטכנולוגיות, חומרים, טקסטורות ואפקטים חדשים המשפיעים על הצבע, מפלטפורמות מדיה חברתית רלוונטיות ואפילו מאירועי ספורט קרובים שתופסים תשומת לב עולמית.

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם