עשה זאת בעצמך DIY

צבע השנה 2022

כמדי שנה, חברת פאנטון העולמית מכריזה על צבע השנה שלה, ובשנת 2022 הצבע הזה יהיה PANTONE 17-3938 Very Peri, גוון חדש של החברה שנוכחותו האמיצה מעודדת כושר המצאה, הפגנת ביטחון עצמי חסר דאגות וסקרנות נועזת המחייה את הרוח היצירתית שלנו.
צבע השנה 2022

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

 

PANTONE 17-3938 Very Peri הוא ללא ספק צבע מסקרן שעוזר לנו לאמץ את נוף האפשרויות המשתנה הזה, ופותח אותנו לחזון חדש, בזמן שאנו משכתבים את חיינו. עם הכרת תודה מחודשת לכמה מהתכונות שכחול מייצג, בתוספת נקודת מבט חדשה שמהדהדת למרחקים, PANTONE 17-3938 Very Peri מציג את העתיד שלנו באור חדש.

 

החיבור המושלם בין עולם המציאות לעולם המציאות המדומה

 

אנו חיים בזמנים משתנים, וצבע השנה עליו הכריזה החברה הוא סמל של הלך הרוח העולמית, והשינוי שכולנו עוברים. כאשר אנו יוצאים מתקופה אינטנסיבית של בידוד, הרעיונות והסטנדרים שלנו משתנים, והחיים הפיזיים והדיגיטליים שלנו מתמזגים בדרכים חדשות. עיצוב דיגיטלי עוזר לנו למתוח את גבולות המציאות, ולפתוח דלת לעולם וירטואלי דינמי אותו נוכל לחקור ובו נוכל ליצור לעצמנו אפשרויות צבע חדשות.

עם טרנדים חדשים בתחום המשחקים, הפופולריות המתרחבת של רעיון המציאות המטאוורסית שהולך וגואה במרחב הדיגיטלי, PANTONE 17-3938 Very Peri ממחיש את המיזוג בין החיים המודרני לחיים הווירטואליים ואת האופן שבו מגמות צבע באות לידי ביטוי בעולם הפיזי, ולהיפך.

צבע השנה של פאנטון ללא ספק משקף את המתרחש בתרבות הגלובלית שלנו, ומבטא את מה שאנשים מחפשים. בפעם הראשונה בהיסטוריית צבעי השנה של פאנטון מופיע צבע שנוצר באופן דיגיטלי והוא מביא לידי ביטוי את אותה החדשנות והטרנספורמציה העולמית המתרחשת.

כשהחברה ממשיכה לזהות צבע כחלק בלתי נפרד מתחום התקשורת, וכדרך להביע, להשפיע ולחבר בין רעיונות ורגשות, המורכבות של הגוון הכחול, האדום והסגול החדש הזה מדגישה את האפשרויות הרחבות שעומדות לפנינו.

PANTONE 17-3938 Very Peri מדגיש את איכויות הבלוז, אך בו-זמנית, תת הגוון הסגול-אדום שלו, מביא אל השולחן גישה מלאת שמחה ונוכחות דינמית המעודדת יצירתיות אמיצה וביטוי מלא דמיון.

 

איך צבע השנה של פאנטון נבחר?

 

תהליך בחירת צבע השנה של חברת פאנטון מתבצע על ידי Pantone Color Institute ודורש שיקול דעת וניתוח מגמות. כדי להגיע לבחירה, מדי שנה מומחי הצבע של החברה סורקים את העולם בחיפוש אחר השפעות צבע חדשות. אלו יכולות להגיע מתעשיית הבידור והסרטים, מאוספי אמנות נודדים, אמנים חדשים, אופנה, כל תחומי העיצוב, יעדי טיול פופולריים, כמו גם סגנונות חיים חדשים, סגנונות משחק ותנאים סוציו-אקונומיים. ההשפעות עשויות להגיע גם מטכנולוגיות, חומרים, מרקמים ואפקטים חדשים, פלטפורמות מדיה חברתית רלוונטיות ואפילו אירועי ספורט קרובים שמושכים תשומת לב עולמית. במשך 23 שנים, צבע השנה של פאנטון השפיע על פיתוח מוצרים והחלטות רכישה במגוון תעשיות, כולל תעשיית האופנה, עיצוב הבית ועוד.

 

אודות PANTONE COLOR INSTITUTE™

 

Pantone Color Institute האחראית לבחירת צבע השנה, היא היחידה העסקית בתוך החברה ששמה דגש רב על צבעי המסלול העונתיים המובילים, בוחרת את צבע השנה, חוזה מגמות צבע עולמיות ומייעצת לחברות על צבע לצורך בניית זהות חזותית של מוצרים ומותגים. באמצעות תחזיות מגמות עונתיות, פסיכולוגיה של צבעים וייעוץ צבע, חטיבת הצבע משתפת פעולה עם מותגים גלובליים כדי למנף ביעילות את הכוח, הפסיכולוגיה והרגש של הצבע באסטרטגיית העיצוב שלהם.

 

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם