עשה זאת בעצמך DIY

כך תעצבו את הבית בסגנון שאבי שיק

שאבי שיק הוא סגנון עיצוב פנים המשלב אלמנטים כפריים בשימוש בגווני פסטל רכים המשרים אווירה נעימה וביתית. כיוון שלא תמיד פשוט למצוא בדיוק את הריהוט שרוצים בגוון המתאים, אפשר לקחת רהיט קיים ולחדש אותו בעזרת טכניקת צביעה ייחודית וליצור פריט חדש וייחודי במראה וינטג' בסגנון שאבי שיק.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

מה זה סגנון שאבי שיק?

 

 

סגנון השאבי שיק מתאפיין בשחזור של רהיטים קיימים, ישנים או חדשים, לכדי מראה "דיסטרס" בגימור משויף. שילוב של ישן וחדש. עולמות התוכן העיצוביים מושפעים מהקוטג' שיק האנגלי, הפרובנס הצרפתי, הבוהו האמריקאי ופלטת גווני הפסטל המשויכת לעולם העיצוב הסקנדינבי.

שאבי שיק מוגדר כסגנון עיצובי רך, רגוע ורומנטי שנראה נוח ומזמין. חללים בסגנון שאבי שיק יהיו בדרך כלל מאוד בהירים, קלילים ואווריריים. אחת הדרכים למקסם את ההרגשה הזאת היא לשלב כמה שיותר אלמנטים מבחוץ. אם אתם אנשים ירוקים ויש לכם הרבה אור טבעי בבית שקלו לשלב צמחים בעיצוב. אתם יכולים לחשוב גם על שילוב של מגוון חומרים טבעיים, להשתמש בעץ טבעי עבור ריהוט, להתקין רצפת פרקט או לבחור בכל חומר טבעי אחר שאתם רואים לנכון.

 

 

חידוש רהיטים בסגנון שאבי שיק

 

 

 

ריהוט הוא דרך נהדרת לשלב סגנון שאבי שיק בכל חדר, כאשר לרשותכם עומדות שפע של אפשרויות בחירה. ניתן לחפש מעצבים אשר מייצרים פריטים מוכנים בסגנון הזה, או לקנות פריט יד שנייה וליצור אחד כזה בעצמכם. מסיבה זאת, סגנון השאבי שיק מקושר לחנויות יד שנייה, מכירות חצר ושווקי פשפשים כאשר המוטו הוא – אל תזרקו – תחדשו! חידוש רהיטים קיימים מעודד חשיבה סביבתית ומסייע לשמור על האיזון האקולוגי. מעבר לכך, תחושת הגאווה הכרוכה בשיפוץ של רהיט ישן לכדי יצירה חדשה בסגנון אישי וייחודי היא כבר סיבה נהדרת לשפץ רהיט קיים במקום לרכוש אחד חדש. כתבנו מאמר נפרד על איך לצבוע רהיטי עץ בשאבי שיק.

 

 

צביעת רהיטים להשגת המראה הנחשק

 

סגנון שאבי שיק כולל מאפיינים בטעם של פעם, אוהבי הוינטג' שרוצים להקנות לרהיטים שלהם מראה מיושן, מבלי לחכות לזמן שיעשה את העבודה, יכולים לרכוש צבע או ספריי שאבי שיק שזמין במגוון גדול של גוונים, לצבוע בטכניקות שונות לפי ההעדפה וליצור בדיוק את המראה שמחפשים. היתרון בליין הצבעים של שאבי שיק הוא שניתן ליישם אותם ישירות על הרהיט ללא פריימר או ליטוש מקדים ועדיין להשיג כיסוי מושלם.

 

 

 

במידה ורוצים להעניק את מראה ה'דיסטרס' המשויף סטייל וינטג', ניתן בקלות לשייף את הרהיט לאחר צביעה בפינות ולחשוף את שכבת הצבע או העץ הקיים. צבע שאבי שיק יוצר שכבה חדשה ואטומה במראה מט דמוי גיר. הגימור החלק במראה מט הוא שמקנה את הסגנון הייחודי לרהיטי השאבי שיק. יתרון נוסף הוא מרקמו הגירי לאחר ייבוש שמאפשר שיוף בקלות והקניית מראה חלק לרהיט.

 

אם אתם חובבי השאבי שיק תוכלו בהחלט לשלב את הסגנון העיצובי המקסים בכל אחד מחדרי הבית, בין אם במטבח, בסלון ובין אם בחדרי השינה וחללי הרחצה. השילוב בין המראה הטבעי, השכבות והגוונים הבהירים יוצר עיצוב נעים, נינוח, ביתי ומזמין, ובית שהוא פשוט המקום המושלם לחזור אליו.

שתפו:

  • alram-icon
  • alram-icon
  • alram-icon

עגלת קניות

icon

עגלת הקניות שלך ריקה

 

משתמש חדש?

יצירת חשבון באתר אלרם